Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:42:48 GMT

تایلند باز هم صحنه تیراندازی بود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۷۹۶۲

تایلند باز هم صحنه تیراندازی بود

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس از بانکوک، ‌انگیزه فرد مسلح از تیراندازی ، حسادت عنوان شده ضمن اینکه فرد مهاجم از صحنه حادثه گریخته و همچنان فراری است.

تیراندازی امروز در حالی روی داد که حدود یک هفته پیش، یک نظامی تایلندی در حمله ای مرگبار یک مرکز خرید در شهر" ناخون راچا سیما " واقع در شمال شرقی این کشور را به گلوله بست که براثر آن ۲۹ نفر کشته و ده ها تن زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد سپس به ضرب گلوله نیروهای امنیتی تایلند کشته شد. فرد مسلح این حمله، قبل از کشته شدن در این مرکز خرید پنهان شده بود و مردم را هدف قرار می داد.

فرد مسلح دیگری نیز ماه ژانویه (دی ماه) حین سرقت از یک طلافروشی در یک مرکز خرید در شهر «لوپبوری» در مرکز تایلند، شروع به تیراندازی کرد که بر اثر آن سه نفر کشته و چهار تن زخمی شدند.

شمار سلاح موجود در دست شهروندان تایلندی، ‌رقم بالایی است و همچنین آمار مرگ و میرهای مسلحانه در این کشور، فراوان گزارش می شود.

برچسب‌ها بانکوک سلاح گرم تایلند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بانکوک سلاح گرم تایلند بانکوک سلاح گرم تایلند مرکز خرید فرد مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آغاز شد. اسبقیان معاون وزیر ورزش از این اردو بازدید کرد.

در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی - آمریکایی تیم ملی (جون‌کنت‌ول)، آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت‌های آسیایی تایلند انجام می دهند.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد که این رقابت ها، انتخابی جام‌جهانی نیز محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی 
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان