Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم انصاری در این همایش به تشریح و تبیین تخلفات و جرائم انتخاباتی با رویکرد پیشگیرانه پرداخت و اظهار داشت : هدف از برگزاری نشست این نیست که بخواهیم قانون و مجازات را اعلام کنیم .

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مشارکت حداکثری همه اقشار مردم در پای صندوق‌های رأی اولویت اصلی ما است افزود: برگزاری یک انتخابات در سایه امنیت در اولویت قرار دارد و هر اقدامی بویژه در روز انتخابات از طرف هرکسی موجب لطمه به امنیت شود برخورد قاطعانه خواهیم کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: تمهیدات لازم اندیشیده شده و در روز انتخابات در داخل و بیرون از شعب انتخاباتی در بخش های شهرستان ۷دادیار بازپرس فعال هستند تا تخلفات حامیان داوطلبان انتخابات شناسایی و در همان روز با آنها برخورد شود.
دادستان صومعه سرا در ادامه موارد مختلف مصداق جرم در روز انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: کسانی که سابقه خرید آرا دارند شناسایی شده اند و با هرنوع خرید وفروش رای بصورت نقدی وغیر نقدی در شهرستان برخورد می شود .
وی افزود: تهدید وتطمیع در امر انتخابات ، ایجاد رعب و وحشت ، و هرگونه اخلال در امر انتخابات جرم محسوب و با عوامل آن به شدت برخورد می شود.
رییس ستاد اجرایی انتخابات شهرستان صومعه سراگفت : نامزدهای انتخابات از  هرگونه تخریب، هتک حرمت و حیثیت افراد و یا نامزدها برای حفظ حرمت شهروندان و شهرستان پرهیز کنند .
سیدجلال سیدمحمدی از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان صومعه سرا خبر داد و افزود : ۳ هزارنفر عوامل اجرائی ،هیات نظارت و بازرسی و عوامل انتظامی و نظامی برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در صومعه سرا مشارکت دارند .
فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه روز۲ اسفنددر این شهرستان ۲۰۷ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است اظهار داشت: ۱۶۸  شعبه در مناطق روستایی و ۳۹ شعبه در مناطق شهری داریم و از این تعداد ۲۰۶شعبه اخذ رای به صورت ثابت و ۱ شعبه اخذ رای سیار آرای مردم را جمع آوری می‌کنند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در این حوزه ۸نفر بصورت قطعی به رقابت می پردازند افزود: نقاطی برای سخنرانی براساس زمانبندی و تبلیغات توسط سه شهرداری مشخص شده است و نامزدها از این نقاط استفاده کنند .
فرماندار صومعه سرا متذکر شد: چسباندن پوستر ها خارج از نقاط مشخص شده و بر روی اماکن دولتی، تابلوها، علائم و دیوارها علاوه بر ممنوع بودن چهره بدی به شهر باتوجه به نزدیکی به عید خواهد داد.
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است

برچسب‌ها دادگستری شورای نگهبان ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی صومعه سرا گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری شورای نگهبان ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی صومعه سرا گیلان دادگستری شورای نگهبان ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی صومعه سرا گیلان شهرستان صومعه سرا روز انتخابات شعبه اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عجب شیر استان آذربایجان شرقی از دستگیری حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه خبر داد.

به گزارش مشرق، ۳ متهم که به قصد به دست آوردن اشیای عتیقه در دامنه کوه واقع در روستای دیزج از توابع عجب شیر استان آذربایجان شرقی تونلی حفر کرده بودند دستگیر و بازداشت شدند.

محمد زمانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عجب شیر با اعلام این خبر گفت: پس از اطلاع از حفاری غیرمجاز صورت گرفته، عوامل انتظامی در محل حضور یافتند و متهمین با رویت مأمورین متواری شده بودند که آلات حفاری و یک قبضه کلت کمری از محل کشف شد.

وی افزود: در ادامه با بررسی‌های فنی انتظامی و دستور قضایی، مخفیگاه متهمین شناسایی و بازداشت شدند.

دیگر خبرها

  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه