Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جلسه توجیهی و آموزشی مسئولان امنیت یازدهمین دوره انتخابات با حضور استاندار تهران و رئیس پلیس پایتخت برگزار شد. تاریخ انتشار: 09:35 - 30 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۸۴۷

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، صبح امروز جلسه توجیهی و آموزشی مسئولان امنیت یازدهمین دوره انتخابات با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصراف ۴۲ کاندیدا در استان تهران

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در حاشیه همایش آموزشی و توجیهی مسئولان امنیت انتخابات گفت: این همایش آموزشی و توجیهی به ابتکار تهران بزرگ برگزار شد و همه کسانی که امنیت و آرامش شعبات اخذ رای را دارند درخصوص وظایف و تکالیف خود توجیه شدند.

بیشتر بخوانید: تکذیب واژگونی آمبولانس به علت سرعت زیاد/آمبولانس‌ها تابع مقررات تردد می‌کنند

وی ادامه داد: کمتر از ۴۸ ساعت دیگر یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین میان دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به ویژگی کلانشهر تهران  همه اقدامات امنیتی انتظامی و مراقبتی توسط خود نیروی انتظامی در تهران انجام می‌شود و در استان تهران نیز تلفیقی از نیروی انتظامی و بسیج مسئولیت تامین امنیت را برعهده دارند.

وی گفت: هزار و ۳۳۵ کاندیدا در این دوره باهم رقابت می‌کنند و ۴ هزار و ۵۵۲ صندوق نیز برای انتخابات آماده شده است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: این انتخابات دو راهبرد باید برای ما داشته باشد اولین راهبرد حضور حداکثری مردم برای قوی‌تر شدن کشور چه در عرصه سیاست داخلی و سیاست خارجی باید باشد همچنین با توجه به حضور کاندیدا‌های مختلف و وجود ۱۳ ائتلاف داریم شرایطی فراهم شده که همه می‌توانند کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی درباره تخلفات انتخاباتی گفت: تخلفات بسیار محدود بوده و به مراجع ذیصلاح اطلاع داده شده است. همچنین۴۲ نفر در استان تهران از کاندیدا‌ها انصراف داده اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس استاندار تهران انتخابات مجلس استاندار تهران استان تهران مسئولان امنیت نیروی انتظامی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان

عباس حمزه‌ای در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزش صنایع دستی که در سالن جلسات اداره میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: با هدف توسعه و ترویج صنایع دستی دوره‌های آموزشی رایگان از ۱۰ اردیبهشت در خرم‌آباد و بروجرد برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای دوره‌های آموزشی زره بافی در خرم‌آباد و ورشوسازی در بروجرد ثبت نام کرده و به آموزش این صنایع دستی ارزشمند استان بپردازند.
معاون صنایع دستی لرستان علاقمندان برای ثبت نام رایگان این دوره‌ها می‌توانند با شماره تماس معاونت صنایع‌دستی استان لرستان مراجعه کنند.
به گفته حمزه‌ای دوره آموزشی زره بافی در محل خرم‌آباد ساختمان سابق صنایع‌دستی و دوره آموزشی ورشو سازی درمحل بروجرد، خانه ورشو سازی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند