Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش اسکی صحرانوردی کشورمان گفت: تمام تمرکزم را به طور کامل روی اسکی کوهستان نگذاشته بودم و بخشی از تمریناتم را به اسکی صحرانوردی و استقامت اختصاص داده بودم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سمانه بیرامی‌باهر، ملی‌پوش اسکی صحرانوردی کشورمان، درخصوص هفته دوم لیگ اسکی صحرانوردی در گفتگو با خبرگزاری برنا بیان کرد: من در حال حاضر در دو رشته صحرانوردی و کوهستان فعالیت می‌کنم و هر دو آن‌ها استقامتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رشته کوهستان باید یک کوه را تا 15، 16 کیلومتر روی برف نکوبیده و در مسیری خارج از پیست بالا برویم و همان را اسکی کنیم و پائین بیائیم و خیلی کار سنگین و سختی است. امسال فعالیت جدی‌ام را در این رشته شروع کردم، البته پارسال هم در بخش کوهستان مسابقه دادم و اول شدم. اما امسال برایش وقت گذاشتم و حدود یک ماه تمریناتش را انجام دادم، در اولین مسابقه که برگزار کردند، توانستم اول شوم.

وی افزود: ولی تمام تمرکزم را به طور کامل روی اسکی کوهستان نگذاشته بودم و بخشی از تمریناتم را به اسکی صحرانوردی و استقامت اختصاص داده بودم. ما تا الان در این فصل زمستان 4 روز مسابقه اسکی صحرانوردی دادیم که 2 روز آن در پیست امامزاده هاشم بود و 2 روز دیگر هم در پیست اسکی شمشک برگزار شد، در هر  چهار روز توانستم اول شوم.

بیرامی‌باهر اظهار داشت: واقعا در رشته کوهستان شانس بیشتری داریم و سطح تیم ملی ایران  خیلی بالا است. من خودم انتظارش را نداشتم بازیکنان انقدر قوی باشند.  در این خصوص تمرینات زیادی انجام دادند، من هم تمرینات خودم را داشتم اما کلا تمرکز من روی اسکی کوهستان نبود، چون در سالی که گذشت یعنی از عید تا الان تمرینات ورزشی من به یک سوم رسیده بود و یک بخش زیادی از روزم را در دفتر معماری و کارهای معماری که رشته تحصیلی من است، گذراندم تا سعی کنم تک بعدی نباشم. برای همین تمرینات ورزشی‌ام به یک سوم رسیده بود ولی خداراشکر توانستم در مسابقات عملکرد خوبی داشته باشم، هم در کوهستان و هم در مسابقات اسکی صحرانوردی اول شدم.

ملی‌پوش اسکی صحرانوردی کشورمان در پایان گفت: امسال اردو ملی نداریم ولی مسابقات مهم‌ ما همین رقابت‌های آسیایی در چین بود که 20 روز پیش به خاطر شیوع ویروس کرونا اعلام کردند، این تورنمنت لغو شده است. هفته آینده مسابقات داخلی در ماده‌های دیگر داریم اما رویداد برون مرزی مهمی نداریم. یکی از رقابت‌های مهم ما در کشور ترکیه بود که در آن حضور پیدا کردیم. تیم ترکیه بسیار پیشرفت محسوسی داشت و جوانان‌شان حضور پیدا کرده بودند، چون آن‌ها چهار پنج ماه قبل از همین مسابقه که در اتریش تمرینات منظمی داشتند و خیلی هم پیشرفت کرده بودند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسکی خبرگزاری برنا سمانه بیرامی باهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی امارات برگزار شد؛ مهدی هفت چشمه پرتابگر جوان کشورمان موفق شد در جایگاه دوم قرار گیرد و نشان نقره این دوره از مسابقات را کسب کند.

هفت چشمه موفق شد با پرتابی به مسافت ۶۶.۶۴ متر و فقط ۶ سانتیمتر کمتر نسبت به نفر نخست در جایگاه دوم بایستد.

همچنین علی سروری دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

دیگر خبرها

  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • دوومیدانی قهرمانی آسیا؛ ششمی مصدقی در پرش بانیزه
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند