Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: یک نمونه از این که بخواهیم در مقابل آمریکا بایستیم، حضور انتخابات در دوم اسفند است. ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت طی سخنانی اظهار داشت: حضور مردم در صحنه و همکاریشان همیشه حماسه‌های بزرگی آفریده، از آغاز سال در روزهای اولیه ماه فروردین که برای بسیاری از استان‌های ما مشکل سیل پیش آمده بود، مردم حضور همه‌جانبه داشتند و این حضور توانست کاری کند که در زمان کوتاهی مردم بتوانند به زندگی خود برگردند و دولت هم متعهد شد همه ابنیه‌ای که آسیب دیده بود را تا پایان سال به سرانجام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی: دموکراسی، پارلمان و انتخابات را ما در منطقه پایه‌گذاری کردیمروحانی در پاسخ به تسنیم: انتخابات در ایران رقابتی استروحانی در نشست خبری: فشار حداکثری آمریکا را پشت سر گذاشته‌ایم/دعای رئیس‌جمهور برای ورود نامزدهای هماهنگ با دولت به مجلس

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: یک نمونه از این که بخواهیم در مقابل آمریکا بایستیم، حضور انتخابات در دوم اسفند است. نمی‌شود کسی بگوید من در تهران حتی یک نفر را ندارم که بخواهم به او رأی دهم، شاید بتوان گفت نتوانستم 30 نفر را پیدا کنم ولی اینکه حتی یکم نفر هم برای رأی دادن ندارم، ممکن نیست.

رئیس‌جمهور گفت: اینکه این جناح یا آن جناح بیاید، برای این روزها و تا قبل از دوم اسفند است؛ هرکسی به مجلس برود او نماینده مجلس ماست و آنجا جای قهر نیست و کسانی که وارد مجلس شدند نماینده ما هستند و طبق قانون اساسی فردی که وارد مجلس می‌شود در برابر کل ملت ایران مسئول است، نه دربرابر حوزه انتخابیه و جناح خودش بلکه او وظیفه ملی دارد.

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/

R1531/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط دولت دوازدهم رئیس جمهور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دولت دوازدهم رئیس جمهور دولت دوازدهم رئیس جمهور دوم اسفند رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تأکید بر اجرای صحیح، سالم و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات، افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تأثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم، گفت: در صداوسیمای مرکز لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به‌منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به‌منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌دیده‌شده است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

کد خبر 6088234

دیگر خبرها

  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • رئیس‌جمهور آمریکا قانون شامل فیلترشدن تیک‌تاک را امضا کرد
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد