Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر باقری گفت: انتخابات دوم اسفند ماه با حضور پرشور و حداکثری ملت ایران، رژیم تروریستی آمریکا را به عنوان محور شرارت و خصومت ورزی علیه انقلاب و میهن اسلامی به محاق و بن‌بست راهبردی خواهد برد.

به گزارش مشرق، سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به ملت شریف ایران با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات دوم اسفند، تاکید کرد: رجاء واثق دارم انتخابات دوم اسفند ماه سال ۹۸ با حضور پرشور و حداکثری ملت ایران، رژیم تروریستی آمریکا را به عنوان محور شرارت و خصومت ورزی علیه انقلاب و میهن اسلامی به محاق و بن‌بست راهبردی خواهد برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: «معامله قرن» محقق نمی‌شود/ هشدار نسبت به سکوت در قبال طرح آمریکا

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حافظه تاریخی ملت شریف و عظیم الشأن ایران اسلامی گواهی می دهد حضور باشکوه و حداکثری آنان در آوردگاه های حساس نظام و بزنگاه های خطیر و سرنوشت‌ساز کشور، همواره خنثی کننده توطئه های رنگارنگ و پیچیده دشمن بوده است؛ هرچند اقتدار نظامی و دفاعی کشور برای تولید «قدرت بازدارندگی» انکار ناپذیر و غیر قابل تردید است، اما مشارکت مردم در صحنه های نیاز و حوادث و رخدادهای مهم ، از مصادیق اساسی برای صیانت از استقلال، هویت و امنیت سرزمین ایران و دفع تهدیدات و فشارهای دشمن طی ۴۱ سال اخیر  بوده  از اهمیت و نقش راهبردی برخوردار است.

قرائن و مستندات محکم نشان می‌دهد در شرایط کنونی و در آستانه انتخابات دوم اسفندماه، دشمنان ملت ایران با بسیج منابع، توانمندی ها و امکانات رسانه‌ای خود راهبرد «مأیوس سازی مردم» از آینده و متقاعد سازی آنان برای عدم حضور در پای صندوق‌های رأی را پیش گرفته اند، تا از منظر خود، انتخابات کم رونق و مشارکت حداقلی را بستری برای اعمال فشارهای بیشتر به کشور قرار دهند.

در مقابل این راهبرد شیطانی ، ایرانیان غیرتمند و فهیم به رغم برخی مشکلات در صحنه زندگی خود، بر اساس باورهای دینی و انقلابی و درک عمیق از ضرورت ها و الزامات فراروی تداوم انقلاب و پیشرانهای مقوم پیشرفت کشور، اندیشیدن به نمایش مجدد قدرت مردم سالاری دینی در صحنه انتخابات روز جمعه را با رأی هوشمندانه و توأم با بصیرت و ژرف اندیشی، ضامن سربلندی و عبور از این آزمون سترگ تاریخی می‌دانند.

در این رهگذر ، بی‌تردید آنچه منطبق بر منظومه فکری و مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مطلوب نظر آحاد مختلف مردم ایران است ،مجلسی در تراز انقلاب اسلامی ،با حضور نمایندگانی متدین و معتقد به مبانی انقلاب و نظام و برخوردار از "کارآمدی"، "روحیه انقلابی" و "استکبار ستیزی" به مثابه سه مولفه و شاخص مهم است که بتواند با کار برتر و عمل اساسی، پرداختن به موضوعات اولویت‌دار، وضع قوانین عملیاتی و کاربردی و مراقبت از تصویب کنوانسیونها و معاهدات بین المللی؛ ریل گذاری برای حرکت دولت و تضمین این حرکت را به خوبی انجام دهد.

پر واضح است "انتخاب آگاهانه" قادر است مجلس را کارآمد و در رأس امور قرار دهد، تا به عنوان مظهر عزت ملی، اقتدار و استحکام نظام با عملکرد انقلابی و منش جهادی، به پاسداری از قانون اساسی و دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن که محصول مجاهدت ها و شهادت مجاهدان فی سبیل الله است بپردازد و اندیشیدن به مطالبات به حق مردم را اولویت اول خود بداند.

رجاء واثق دارم انتخابات دوم اسفند ماه سال ۹۸ با حضور پرشور و حداکثری ملت ایران، رژیم تروریستی آمریکا را به عنوان محور شرارت و خصومت ورزی علیه انقلاب و میهن اسلامی به محاق و بن‌بست راهبردی خواهد برد و به فضل الهی با تشکیل مجلسی قوی، متدین، مـتخصص و مسلح به دانایی و توانایی لازم و متعهد به مصالح و منافع ملی و... از چالش‌ها و مشکلات موجود گره گشایی و در کنار سایر دستگاهها و نهادها، سربلندی کشور در تقابل راهبردی با دشمن به ویژه در حوزه تحریم و جنگ اقتصادی امروز را رقم خواهد زد.

به تجربه آموخته ایم هر زمانی که خلاف منویات و خواسته‌های دشمنان عمل کرده ایم ، دقیقا در همان اوقات، کشور با فرصت ها و منافع پایدار روبرو شده است و در این روزهای حساس منتهی به حضور در آزمون بزرگ "انتخابات" که تحت تاثیر شهادت "سردار دلها حاج قاسم سلیمانی" قراردارد، شایسته است داوطلبین  نمایندگی با تأسی به وصایای رهگشای آن شهید عالیقدر که عبور جناح ها و افراد از خود در روز حادثه و پناه بردن همگان به خیمه "ولایت فقیه" را مورد تاکید قرار داده است به خدمت صادقانه و بی منت به مردم عزیز بیاندیشند و "خانه ملت" را به کانون قدرت سازی برای کشور و تحقق راهبرد "ایران قوی" تبدیل کنند.

در پایان به نمایندگی از خانواده بزرگ نیروهای مسلح  مقتدر و افتخار آمیز که در روز جمعه، با لبیک به ندای مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) طلایه‌دار حضور بالنده و قدرتمند در صفوف فشرده و متصل به صندوق های رای خواهند بود؛ از آحاد مردم شریف، قهرمان، زمان شناس و مسئولیت آشنا، برای مشارکت گسترده و شگفتی‌ساز در انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری دعوت و از خالق حکیم بی همتا طلب می‌کنیم ،دل های ملت عظیم‌الشأن ایران را به "انتخاب آگاهانه" و "اصلح" در این آوردگاه بزرگ تاریخی، هدایت و تشکیل مجلسی قوی، شجاع و امید آفرین برای حل مشکلات اقتصادی و مدیریتی و پشتوانه ساز برای ترویج گفتمان خدمت و قانونگذاری در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب و پیشرفت کشور را مقدر فرماید.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا سرلشکر باقری انتخابات مجلس انتخابات دوم اسفند ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای عملیات وعده صادق

بامداد ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ همزمان شد با اجرای عملیات وعده صادق و سیلی محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که این پاسخ نتایجی را دربر داشت که در ادامه بدان اشاره خواهد شد اما آن‌چیزی که بیش از همه چیز مایه مباهات و افتخار کشور ماست قیاس و مقایسه واکنش حاکمیت جمهوری اسلامی ایران به حکومت‌های ظالم دست‌نشانده پیشین بود؛ برای مثال در برهه جنگ جهانی دوم و آغاز یورش متفقین (انگلیس و شوروی) به سرزمین ایران از جنوب و شمال، رضاخان که در آن هنگام سلطنت را در دست داشت از واهمه و هراس آسیب دیدن خودش و خانواده‌اش، نیروهای مسلح ایران را خلع سلاح کرد، در پی آن متجاوزین به خاک ایران، بدون هیچ درگیری قابل توجهی، وارد ایران شدند و حتی پهلوی اول پس از مذاکره با محمدعلی فروغی(نخست وزیر دوره پهلوی) که از ایادی دولت انگلیس بود با خفت و خواری مجبور به استعفا و ترک ایران شد و در جزیره موریس تا آخر عمر و در تبعید سپری کرد.

اما اینک به حول قوه الهی و با توجه به توانمندی‌های نظامی و امنیتی که به برکت انقلاب اسلامی و خون مطهر شهدا و با نعمت ولایت فقیه و رهبری امامین انقلاب اسلامی حاصل شده، رژیم صهیونیستی پس از تجاوز و حمله مذبوحانه به محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه که در حقوق بین‌الملل و مناسبات جهانی به منزله تجاوز به خاک مقدس کشورمان تلقی می‌شود؛ نیروهای مسلح با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخی دندانشکن و سیلی سنگین به دشمن متجاوز و ناقض حقوق بشر در فلسطین اشغالی ، او را سر جای خود نشاند و نشان دادند که امنیت ملی، اقتدار و استقلال ایران اسلامی به هیچ عنوان قابل مدارا نیست.

لازم است در پایان، همانطور که در ابتدا بدان اشاره شد گوشه‌ای از دستاوردها و ره‌آوردهای این عملیات پیروزمندانه را به شرح ذیل برشمارم:

۱.تحقیر اقتدار پوشالی و شکننده آمریکا در مقابل اخطار جدی جمهوری اسلامی ایران در صورت حمایت و دفاع از رژیم صهیونیستی در پاسخ نظامی.

۲.ایجاد حس بی‌اعتمادی برای چندمین بار نسبت به آمریکا در کشورهای حوزه خلیج فارس پس از مشاهده ناتوانی آمریکا در حمایت از جنایاتکاران صهیونیستی در عرصه عمل.

۲.ردیابی دقیق و نقطه‌ای مکان‌های استقرار سامانه‌های دفاعی و پدافندی آمریکا در منطقه.

۳.افزایش اطلاعات از نقاط ضعف و قوت سامانه‌های پدافندی آمریکا و شناخت جامع و کامل از میزان توان رزمی و رهگیری همزمان این سامانه‌ها.

۴.اشراف اطلاعاتی و شناخت جامع و کامل از وضعیت دقیق نظامی و دفاعی رژیم خبیث صهیونیستی.

۵.وادار شدن بعضی کشورها به اعلام موضع صریح در قبال مسئله فلسطین و رژیم اشغالگر قدس و ایران در حین و بعد از حمله و شناخت دوستان وفادار و معرفی چهره مجهول منافقین و سلطنت طلبان و...به جهان اسلام.

۶.مشخص شدن عیار و قدرت واقعی توانمندی موشکی جمهوری اسلامی ایران به دنیا و جلب مشتری در سطح جهان.

۷.کنار رفتن و از دور خارج شدن واژه «همه گزینه‌ها روی میز قرار دارد» از ادبیات سیاسی و نظامی دشمنان بعد از اجرای عملیات وعده صادق.

۸.معرفی ایران به عنوان یک کشور مبنادار و آماده مواجه در عمل برای دفاع از مظلومان جهان بر اساس تعالیم دین مبین اسلام و آیات قرآن بدون توجه به دو قطبی شیعه و سنی.

۹.معرفی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از قطب‌های قدرت جهانی که از مرحله تست و گمانه‌زنی و روی کاغذ به مرحله عملیاتی و میدانی و تحمیل و تفهیم آن به افکار عمومی جهان رسیده است.

۱۰.اثبات دستیابی کسب موفقیت‌هایی در عرصه‌های نظامی و تسلیحاتی از طریق نمایش هارمونیک و هم‌ساز از رفت و برگشت‌های هماهنگ بین مردان عرصه دیپلماسی و عرصه میدان در قبل، حین و بعد از عملیات وعده صادق.

۱۱.افزایش محبوبیت ایران در افکار عمومی، جامعه بین‌المللی و انگیزش و برافراشته شدن پرچم غرور و عزت ایرانیان مسلمان و ایجاد یک بازدارندگی خاص و...

محمدرضا کوچکسرائی، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم‌شناسی

انتهای پیام/

کد خبر: 1227609 برچسب‌ها انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی ایران سپاه پاسداران

دیگر خبرها

  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • روزی که رژیم بعث عراق به کاربرد سلاح‌های شیمیایی محکوم شد
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات