Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، مقامات محلی هرات اعلام کردند که در حمله هوایی شب گذشته هرات، 11 زن و کودک کشته شدند. این حمله در شهرستان رباط سنگی ولایت هرات، صورت گرفته است.

این در حالی است که در طول دو هفته اخیر، بر اثر 3 حمله هوایی نیروهای خارجی به رهبری آمریکا به شهرستان‌های ولایت هرات، ۱۴غیرنظامی از جمله زنان و کودکان، جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چندی پیش نیز هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی پایگاه ملاننگیالی از فرماندهان ارشد طالبان را بمباران کردند که در این حمله علاوه بر وی بیش از 30 فرد غیرنظامی نیز کشته شدند.

به دنبال قتل عام غیر نظامیان و حملات اشتباهی نیروهای آمریکایی در ولایت هرات، منازل مسکونی شهروندان تخریب و بیش از 50 غیر نظامی از جمله کودک، زن، مرد و افراد سالخورده زیادی کشته و زخمی شدند.

این حمله در حالی صورت گرفت که مقامات آمریکایی پس از گفت‌وگوهای بسیار با طالبان در دوحه قطر، اعلام کردند که طالبان باید طرح کاهش خشونت در افغانستان را بپذیرد.

این در حالی است که طی هفته‌های اخیر افزایش حملات آمریکا در نقاط مختلف افغانستان افزایش یافته و غیرنظامیان زیادی در این حملات کشته شده‌اند.
 

فارس

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حمله هوایی آمریکا افغانستان ولایت هرات حمله هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه

در همان صبح حملات اوکراینی‎ها به این پایگاه هوایی، ویدئویی منتشر شد که واضح است طی حملات اوکراینی‎ها، انبار ذخیره کیت‎های هدایت ماهواره‎ای بالدار UMPC مورد حمله قرار گرفته‎اند. با انتشار تصاویر ماهواره‎ای نتایج حملات اوکراینی‎ها توسط اکانت‎های اوسینت غربی، در سمت دیگری از این پایگاه هوایی به‎نظر هدف دیگری مورد اصابت قرار گرفته است که در ماه مارس در کنار آن رمپ، جنگنده سوخو-۳۵ پارک بوده است و در حال حاضر مشخص نیست که این اثر مربوط به چه چیزی است. همچنین این اکانت اوسینت مدعی شده است که به جنگنده سوخو Su-35S که در رمپ نزدیک به محل قرار گرفتن کیت‎های UMPC قرار داشته است، آسیبی وارد شده است که اگر در آخر ویدئو دقت کنید همان جنگنده‎های سوخو-۳۴ و سوخو-۳۵ قابل مشاهده هستند که به‎نظر نمی‎رسد که آسیبی به آن‎ها وارد شده باشد. منبع: پارتیزان

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902091

دیگر خبرها

  • ماجرای تظاهرات کم‌سابقه علیه حکومت طالبان در افغانستان
  • تظاهرات کم‌سابقه علیه طالبان در بدخشان افغانستان
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ایجاد مرکز لجستیکی تجاری در هرات
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • ببینید | حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • بیش از ۳۵ کشته در حملات داعش در افغانستان