Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ کیانوش جهانپور در رابطه با اینکه موارد مشکوک به کرونا ویروس در کشور چگونه کنترل و مراقبت می‌شوند، گفت: این افراد قرنطینه نمی‌شوند، بلکه با مشاهده علائم مشکوک به کرونا ویروس، در بخش «ایزوله منفی» تحت مراقبت و کنترل قرار می‌گیرند.

وی با عنوان این مطلب که موارد مشکوک به کرونا ویروس داشته ایم که بعد از مراقبت، نتایج آزمایش همه آنها منفی بود، افزود: بعد از اینکه مشخص شد هیچ کدام از موارد مشکوک به کرونا ویروس مبتلا نبوده اند، از بیمارستان ترخیص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: شمار قربانیان کرونا از ۲۰۰۰ تن گذشت/۷۵۰۰۰ مورد ابتلا در جهان

جهانپور در پاسخ به این سوال که موارد مشکوک در کدام شهرها و استان‌ها بوده اند، گفت: موارد مشکوک در شهرهای یزد، مشهد، تبریز، زنجان و اصفهان، بوده اند که خوشبختانه نتایج آزمایشات همه آنها منفی بود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، بر کنترل و مراقبت دقیق از مسافران ورودی از چین به کشور تاکید کرد و افزود: رصد مسافران ورودی از چین، به دقت انجام می‌شود.

منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rHq خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا کرونا موارد مشکوک به کرونا ویروس موارد مشکوک بوده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان

سازمان جهانی بهداشت به تازگی اعلام کرد که در ماه جاری میلادی به ۸۱۲ هزار نفر در افغانستان خدمات بهداشتی و درمانی ضروری ارائه کرده است. 

سازمان جهانی بهداشت با انتشار گزارش ماه جاری میلادی(فروردین-اردیبهشت) بیان کرد: این خدمات در ۹۳۳ مرکز بهداشت مستقر در سراسر افغانستان ارائه شده است.

این گزارش ضمن تاکید بر تعهد این سازمان نسبت به رسیدگی به نابرابری جنسیتی در زمینه ارائه مراقبت های بهداشتی و درمانی، اعلام کرد که ۴۴ درصد این افراد را زنان تشکیل می‌دهند. ۳۳ درصد دیگر را کودکان و سایر افراد آسیب پذیر تشکیل می‌دهند تا این سازمان نسبت به نادیده گرفته نشدن این جمعیت در معرض خطر اطمینان حاصل کند.

بر اساس این گزارش، در این بازه زمانی، عفونت‌های حاد تنفسی، مشکلات گوارشی و سرخک در میان مردم افغانستان بیشتر شایع بوده است.

در این گزارش همچنین آمده است که ۳۴۱ کادر درمان در یک ماه اخیر در بخش‌های سلامت روان، حمایت روانی-اجتماعی، آموزش، مراقبت و درمان استاندارد خدمت رسانی کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • با تور سریلانکا به کدام شهرها سفر می‌کنیم؟
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود
  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها