Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@01:10:23 GMT

اجرای طرح یاریگران زندگی در 700 مدرسه

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۶۷۵۹

اجرای طرح یاریگران زندگی در 700 مدرسه

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: طرح یاریگران زندگی در 700 مدرسه شهرستان‌های استان تهران اجرایی شده است که آموزش‌های لازم برای پیشگیری از مواد مخدر را ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حاشیه جلسه مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران،‌ اظهار داشت: طرح نماد (نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان) و طرح یاریگران زندگی در آموزش و پرورش اجرایی شده است که در این راستا میزان اعتیاد را در سطح جامعه کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: آموزش و پرورش باید در نظام جمهوری اسلامی به تعلیم و تربیت تغییر نام دهد.

 مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بیان داشت: در حوزه اجرا دانش‌آموزان باید به مهارت‌هایی دست پیدا کنند تا قدرت نه گفتن را به دست بیاورند. 

صیدلو گفت: آموزش و پرورش می‌تواند نسبت به تقویت باورهای دانش‌آموزان و تغییر باورهای آنها اقدام کند. 

وی افزود: البته ماموریت‌های فرهنگی در کتاب‌های درسی تعریف شده است و هر چقدر دستگاه‌ها کمک کنند قطعا بیشتر می‌توانیم در این زمینه تاثیرگذار باشیم.

 مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت:از 3500 مدرسه استان تهران 700 مدرسه مشغول طرح یاریگران زندگی هستند که در این مدت توانسته است اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

صیدلو یادآور شد: استمرار طرح‌های نماد و یاریگران زندگی خیلی  مهم است و اگر این طرح‌ها استمرار داشته باشد می‌توانیم در 10 سال آینده ثمره آن را ببینیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش مواد مخدر استان تهران دانش آموزان مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران طرح یاریگران زندگی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش بردسکن در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: در برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان بیش از ۴۰ عنوان برنامه در طول هفته مقام معلم برگزار می‌شود.

علی اکبر چراغیان افزود: تجلیل و تکریم از معلمان، حضور مسئولان در ۱۲ اردیبهشت ماه روز بزرگداشت مقام معلم در مدارس با اهداء شاخه‌های گل و شیرینی، دیدار با امام جمعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای معلم، دیدار با فرماندار، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مرتضی مطهری از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در شهرستان بردسکن است.

وی با اشاره به موضوع مهم برگزاری امتحانات نهایی افزود: امسال با توجه به اهمیت امتحانات نهایی در ۵ حوزه به صورت تجمیعی برگزار می‌شود و این امتحانات از ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۲۵ خردادماه ادامه دارد.

علی دهقان زاده فرماندار بردسکن هم در این جلسه با بیان اینکه آموزش و پرورش رکن توسعه هر جامعه‌ای است، گفت: جایگاه و منزلت فرهنگیان و معلمان در جامعه باید مورد تکریم قرار گیرد. وی گفت: معلمان همواره نقش سازنده‌ای در عرصه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی ایفا کرده اند و جای تقدیر و تشکر دارد که در انتخابات یازدهم اسفندماه بیش از ۸۰ درصد عوامل برگزاری انتخابات فرهنگیان بودند.

دیگر خبرها

  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت ما نباشند، پای روایت دشمن می‌نشینند»
  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح های عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان