Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@22:13:04 GMT

حضور در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی ما است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۸۶۳۹

حضور در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی ما است

رئیس فدراسیون بدمینتون ضمن اشاره به حضور جامعه ورزش بدمینتون در انتخابات گفت: حضور در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی مردم ایران است و همه مردم و ورزشکاران به عنوان الگوی اجتماعی موظف اند با حضور گرمشان در انتخابات اتحادشان را به جهانیان نشان دهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا پوریا با اشاره به اینکه حضور در انتخابات وظیفه شرعی، ملی و قانونی است، گفت: وظیفه همه مردم ایران است که امسال هم با مشارکت در انتخابات اتحادشان را همچون سال های گذشته به جهانیان نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با توجه به تحریم های اخیر باید با حضور پرشور در انتخابات به دشمنان وطن نشان دهیم  که مردم ایران همیشه و در همه شرایط نگاه ویژه ای به دستورات مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی و کشورشان دارند.

پوریا با تاکید به حضور اعضای فدراسیون بدمینتون، ورزشکاران و هیئت رئیسه فدراسیون در پای صندوق های رای بیان کرد: ورزشکاران، الگو و نماد اجتماعی برای مردم هستند و با حضورشان در انتخابات فضای انتخاباتی را بسیار پرقدرت، گرم و باشکوه خواهند کرد.

رئیس فدراسیون بدمینتون اظهار داشت: از تمامی مردم شریف ایران تقاضا دارم که در این انتخابات همچون سال های گذشته، حضوری فعال و موثر داشته باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس محمدرضا پوریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: پلیس مانع درگیری و هرج و مرج در ورزشگاه شد و به وظیفه قانونی خود عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، مهدی جوکار در تشریح جزئیات درگیری پیش آمده در یکی از ورزشگاه های شهرستان فیروز آباد اظهار کرد: در دقایق پایانی بازی بین دو تیم فوتبال حاضر در لیگ دسته سوم استان، در شهرستان فیروزآباد، یکی از اعضای کادر فنی تیم میهمان به همراه بازیکنان ذخیره این تیم به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و او را مورد ضرب وشتم قرار می دهند.

وی افزود: بلافاصله مامورین تامین نظم و امنیت حاضر در ورزشگاه، بر اساس وظایف قانونی، به منظور پایان دادن به درگیری و پیشگیری از وقوع هر گونه تبعات احتمالی، قصد دستگیری مخلین نظم و امنیت را داشتند که با مقاومت و تعدی آنها مواجه شدند، لذا طبق ضوابط قانونی، با استفاده از تجهیزات دفاع شخصی در اختیار (اسپری) عامل اخلال در نظم عمومی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد اضافه کرد: طرفین درگیری، به مقر انتظامی انتقال و پس از اخذ مشاوره از کارشناس مربوطه، ضمن اعلام ندامت و پشیمانی از اتفاق پیش آمده، با یکدیگر سازش و مقر انتطامی را ترک کردند.

کد خبر 749196

دیگر خبرها

  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی