Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@14:23:26 GMT

ماجرای حمله به یک شعبه بانک در البرز

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۹۳۱۴

ماجرای حمله به یک شعبه بانک در البرز

خبرگزاری تسنیم: به نقل از پلیس البرز سردار عباسعلی محمدیان، در پی اعتراضات مردم به افزایش قیمت بنزین در آبان‌ماه سال جاری، اظهار داشت:عده‌ای از فرصت‌طلبان با سناریو عوامل خارجی، اعتراضات مردمی را به اغتشاشات خیابانی و چپاول اموال عمومی تبدیل کردند که تعدادی از این آشوب‌گران را در منطقه گوهردشت کرج با حمله به بانک شهر اقدام به آتش زدن آن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه برخورد با این افراد شرور تبدیل به یک مطالبه عمومی شده بود ،مأموران کلانتری 15 رجایی شهر با انجام اقدامات چند ماهه اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه 2 نفر از متهمان اصلی شدند و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه نامبردگان را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی استان البرز منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی متهمان با مشاهده مستندات دقیق و غیر قابل انکار مأموان ناچار به لب به اعتراف گشودند و به آتش کشیدن بانک شهر گوهردشت کرج اقرار کردند.

منبع: فردا

کلیدواژه: دستگیری عوامل آتش سوزی شعبه بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی مطرح کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با رصد فعالیت قاچاقچیان موفق به توقیف دو دستگاه خودروی شوتی در محورهای مواصلاتی استان شدند.

وی افزود: در این عملیات‌ها ۱۷ عدد انواع لوازم خانگی شامل لباسشویی، تلویزیون، اتوبخار و موتور کولر گازی کشف شده که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش آنها حدود سه میلیارد ریال برآورد می‌شود.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری دو نفر در این عملیات‌ها بیان کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا از اولویت‌های پلیس در سال جاری است.

کد خبر 6088593

دیگر خبرها

  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • واکنش نتانیاهو به اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • قابل توجه فعالان اقتصادی
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد