Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت ایران در بغداد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران در راستای تحکیم مناسبات دوستانه بین دولت و ملت‌های ایران و عراق و تردد آسان‌تر اتباع دو کشور، اقدام به تمدید تسهیلات ویژه تردد برای اتباع عراقی عازم ایران کرده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، براساس این اطلاعیه از تاریخ ششم اسفند سال جاری (۱۳۹۸) تا چهارم خرداد ۱۳۹۹ (مصادف با ماه‌های رجب، شعبان و رمضان)‌ مهر ورودی پلیس گذرنامه مستقر در مبادی ورودی به خاک جمهوری اسلامی ایران به منزله روادید با مدت اقامت یک ماهه اتباع عراقی تلقی خواهد شد و نیازی به دریافت روادید در بازه زمانی مذکور نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: از آنجا که در گذشته تسهیلات مذکور با استقبال قابل توجهی از سوی مردم دو کشور مواجه شد، با تلاش مضاعف به عمل آمده این تسهیلات به صورت عمل متقابل برای اتباع دو کشور در این بازه زمانی اجرایی می‌شود و این همکاری‌ها گام بسیار مهمی در مسیر تردد آسان، تعاملات افزون‌تر دو کشور و تحکیم پیوندهای بین آنها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ویزای عراق ایران سفارت ایران دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و قاسم الاعرجی همتای عراقی وی در دیدار با یکدیگر ضمن مرور میزان اجرای توافق امنیتی، بر تشکیل هر چه سریعتر کمیته‌های فرعی و عالی به منظور پیشبرد توافقنامه امنیتی دوجانبه تاکید کردند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از مسکو، قاسم الاعرجی با راهبردی دانستن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران بر اجرای مصوبه‌ی پارلمان عراق در اخراج نیرو‌های نظامی ائتلاف تأکید کرد.
مشاور امنیت ملی عراق، در این ملاقات از نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات منطقه تقدیر کرد.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی
  • بدون دانش ایرانیان اجرای طرح بزرگ «اومااویا» غیرممکن بود
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور
  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین