Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جعفر همتی مشاور استاندار کرمانشاه گفت : باید براساس شاخصه‌های مقام معظم رهبری، داوطلب خدمتگزار و توانمند را تشخیص داده و به بهترین انتخاب دست بزنیم.

او گفت : پروردگار حضرت محمد (ص) را خاتم الانبیا قرار داد و آنچه که به همه پیامبران قبل از او بخشید به پیامبر (ص) یکجا عطا کرد، اما هیچ وقت بر سر او منت ننهاد و تنها به هنگام تولد حضرت زهرا (س) بر پیامبر منت گذاشت و با نزول سوره مبارکه کوثر از او خواست نماز شکر به جای آورد و شتر قربانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی افزود: شما باید افتخار کنید که به عنوان یک زن نقش عظیمی در جامعه دارید از سویی موجب برکت و نعمت در خانه و از سوی دیگر بهشت در زیر پایتان قرار دارد.

او گفت: دختر تا هنگامی که در خانه پدر است برکت است و هنگامی که به خانه همسر می‌رود و به مادر تبدیل می‌شود بهشت در زیر پای او قرار می‌گیرد.

این مسوول گفت: که حضرت فاطمه زهرا (س) برای همه بانوان و دختران الگویی بزرگ و منحصر بفرد است و پیامبر (ص) که بزرگ ۲ عالم است بار‌ها خود را فدایی دخترش خطاب کرده است.

او با اشاره به شهادات سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از خادمان حضرت زهرا (س) و امیرالمومنین (ع) یاد کرد و افزود: سردار دل‌ها تمام زندگی خود را در راه اسلام سپری کرد و هنگامی که ما خواب بودیم به شهادت رسید و شبانه دفن شد و باید قدردان این بزرگان باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه نقش زنان نقش آفرینی فاطمه زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان گفت: حاج حسین هروی؛ این مبلغ را در قالب خرید تجهیزات و ملزومات پزشکی و مواد مصرفی مورد نیاز شامل تهیه یو پی اس، تجهیزات مورد نیاز اتاق عمل چشم پزشکی و قطعات دستگاه‌های دیالیز به بیمارستان حضرت زهرا (س) اختصاص داد.

 محمود ولایتی مقدم با قدردانی از اقدام خیرخواهانه این خیر افزود: امیدوارم با عنایت بیشتر خیرین سلامت به مقوله بهداشت و درمان، شاهد تحولات خوبی در راستای بهبود ارائه خدمات در حوزه سلامت شهرستان فریمان باشیم.

دیگر خبرها

  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال