Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضرات آیات مکارم‌شیرازی، نوری‌همدانی، سبحانی و علوی گرگانی آحاد ملت شریف ایران را به حضور پرشور در انتخابات دوم اسفند دعوت کردند. ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله مکارم شیرازی حضور پرشور مردم را در انتخابات سبب ناراحتی آمریکا دانست و اظهار داشت: آمریکا اگر حضور کمرنگ مردم را ببیند فشارش را بیشتر می‌کند چرا‌که به این نتیجه می‌رسد که فشارها اثرگذار بوده اما حضور پرشور در انتخابات باعث ناامیدی او خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین شرایطی عقل حکم می‌کند که در انتخابات شرکت و ثابت کنیم‌.

آیت‌الله نوری همدانی نیز با تاکید بر این که سرنوشت نظام اسلامی در انتخابات مشخص می‌شود، افزود: انقلاب اسلامی دشمنان قسم خورده بسیاری دارد که در کمین نشسته و منتظرند از هر فرصتی برای ضربه‌زدن به آن استفاده کنند.

مرجع تقلید شیعیان با دعوت مردم برای حضور باشکوه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، افزود: مردم باید با در نظر گرفتن شاخص، نمایندگانی انقلابی، متدین، مخلص و خدمتگذار را  روانه مجلس کنند.

کرمان|حضور گسترده در انتخابات دفاع از کیان نظام اسلامی استرئیس کل دادگستری گلستان: تخلف انتخاباتی در استان گلستان گزارش نشد‌نشست خبری تسنیم| کاندیدای انتخابات مجلس در ‌بهارستان: جزیره‌ای عمل کردن دردی را دوا نمی‌کند

آیت‌الله سبحانی نیز با اشاره به نقش و اهمیت مجلس شورای اسلامی در تعیین سرنوشت کشور در مسائل اقتصادی، سیاسی و اخلاقی افزود: جایی که سرنوشت ما به آن بستگی دارد باید در انتخابات آن حساس و مشارکت جدی داشته باشیم.

آیت‌الله علوی‌گرگانی در سخنانی با تاکید بر ضرورت شرکت در انتخابات، گفت: همه مردم باید خود را جزئی از نظام بدانند و در انتخابات شرکت کنند. مردم باید افراد ذیصلاح و صاحب کمالات را به مجلس بفرستند تا بتوانند به وظایف دینی و الهی خود عمل کنند.

انتهای پیام/452/ س

R7854/P/S6,62/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضور پرشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)

دریافت 30 MB کد خبر 6096658

دیگر خبرها

  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • روزگاری جامعه مداحی از مراجع تقلید اجازه نقل حدیث می‌گرفت
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات