Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهید شمس على خدابنده‌لو در وصیت‌نامه خود آورده است: ای امت حزب الله همیشه در صحنه باشید و به یکدیگر خدمت کنید و تا آخرین قطره خون خود از انقلاب اسلامى و این میهن دفاع کنید.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید شمس على خدابنده‌لو:

بسمه تعالى

به نام خداى بخشنده و مهربان که جهان و این زمین و آسمان‌ها را آفرید. با درود و سلام فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامى ایران این مرد بزرگ و بت‌شکن زمان و با درود و سلام فراوان به تمام شهیدان صدر اسلام از هابیل تا شهیدان این زمان و با درود و سلام فراوان به تمام کارمندان و کارکنان نهادهاى انقلاب اسلامى ایران که به درستى براى ملت غیور و شهیدپرور انقلاب اسلامى کوشش و تلاش می‌کنند.

من به طور آگاهانه به جبهه آمدم و هدفم جز خدمت به انقلاب و اسلام چیز دیگری نیست. اکنون من در یکی از منطقه‌هاى جنگى میمک مشغول رانندگى و رساندن غذا و مهمات به رزمندگان هستم و از خداوند منان می‌خواهم مرا نیز جزو شهدا قرار دهد تا در روز قیامت نزد امام حسین(ع) خجل نباشم و در صفوف شهدای کربلا قرار گیرم. خداوندا چنان بدنم را پاره پاره کن و بدنم را چنان ریز ریز کن که نتوانند ذره‌ای از آن را جمع کنند.

 پدرجان امیدوارم که از هرگونه تقصیر و عذرى دارم از من بگذری و حلالم کنى. مادر عزیزم مرا حلال کن و از تقصیرات من درگذر؛ بنده دو چیز از شما مى‌خواهم، یکى اینکه به خانواده‌ام به درستى رسیدگى کنی و دوم اینکه امامم را هرگز تنها نگذارید و جبهه‌ها را خالى نکنید و راه سرخ شهیدان را ادامه دهید.

ای امت حزب الله همیشه در صحنه باشید و به یکدیگر خدمت کنید و تا آخرین قطره خون خود از انقلاب اسلامى و این میهن دفاع کنید.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: ولايت فقيه امت حزب الله جبهه انقلاب اسلامى

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد

هادی محمود نژاد با اشاره به بهره‌برداری و رونمایی برخی از از پروژه‌ها در ایام دهه کرامت،گفت: مقرنس کاری در بالای سر رواق قرار دارد که توسط هنرمندان قمی مرمت، تذهیب و نقاشی شده که فاز اول آن در دهه کرامت رونمایی می‌شود.

معاون آستان حضرت معصومه (س) افزود: درب مزین به قلم‌کاری، طلاکاری، گره چوب، میناکاری و خطاطی با همکاری هنرمندان قم و اصفهان و نظارت مهندسان آستان قدس رضوی در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برای تقدیم به حرم امام رضا علیه السلام ساخته شده است.

محمودنژاد با بیان اینکه دو تن از خیرین و خادمان حرم حضرت معصومه سلام الله علیها هزینه‌های این کار را به عهده داشتند، گفت: این درب در دهه کرامت رونمایی و برای نصب به حرم حضرت رضا علیه السلام ارسال می‌شود.

معاون اجرایی آستان حضرت معصومه (س) با اشاره به رونمایی پروژه کاشی کاری صحن جوادالائمه علیه السلام، بیان کرد: ضریحی برای محلی به عنوان رأس الحسین در کشور سوریه ساخته شده است که در این ایام رونمایی و ارسال می‌شود. هزینه‌های آن را یکی از خیرین و خادمین حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به عهده داشته است.

معاون اجرایی آستان حضرت معصومه (س) تصریح کرد: در ایام دهه کرامت از ساختمان چند منظوره موکب آستان حضرت معصومه سلام الله علیها رونمایی می‌شود. در این ساختمان امکانات مورد نیاز زائران اربعین مانند وضوخانه، دفاتر خدماتی، محل مراسمات و... در نظر گرفته شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ببینید | حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر انقلاب
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی + فیلم
  • حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب | ویدئو
  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد + جزئیات
  • برنامه های دهه کرامت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد
  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام