Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@03:27:41 GMT

قصاص و حبس برای سه زن و مرد جنایتکار

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۴۰۲۱

قصاص و حبس برای سه زن و مرد جنایتکار

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، این حادثه در شهریور سال 96 رخ داد. زن جوانی به‌نام سمانه سراسیمه به کلانتری 12 واوان مراجعه و عنوان کرد: همسرم نادر پس‌ از خروج از خانه برنگشته و هیچ اطلاعی هم از او ندارم.

پس‌ از اظهارات این زن، رسیدگی به این پرونده آغاز شد و مأموران در نخستین گام آخرین تماس‌های تلفنی نادر را مورد بررسی قرار دادند که مشخص شد او آخرین بار با مردی به‌نام مسعود در محدوده محمدشهر کرج قرار ملاقات گذاشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این سرنخ، مسعود ردیابی و بازداشت شد. او در بازجویی‌ها عنوان کرد: مدتی است که با سمانه همسر مقتول ارتباط دوستی برقرار کرده و به هم علاقه‌مند شده بودیم. سمانه در صحبت‌هایش بارها گفته بود که نادر او را آزار می‌دهد. پس از مدتی نادر متوجه ارتباط ما شد و از من خواست تا با هم ملاقات کنیم وقتی موضوع را به سمانه گفتم او پیشنهاد داد نادر را به باغی که متعلق به یکی از دوستان سمانه بود بکشانم سپس با همدستی پسرعمه‌ام فرید او را با چاقو کشتیم و جسدش را داخل چاهی در باغ متروکه انداختیم.

با اعتراف مسعود تیمی از مأموران آگاهی به باغ مورد نظر رفتند و جسد نادر را روز 16 شهریور در داخل چاه ۱۰ متری کشف کردند و جسد به دستور بازپرس کشیک قتل به پزشکی قانونی منتقل شد. در ادامه فرید و سمانه نیز دستگیر شدند.

پس از محاکمه هر سه متهم در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی قیومی و با حضور قاضی فیروزه‌ای رنجبر- مستشار دادگاه – با حکم قضات دو متهم مرد به اتهام مشارکت در قتل به قصاص نفس و زن جوان نیز به اتهام معاونت در قتل شوهرش به 15سال حبس محکوم شدند، علاوه براین زن ومرد جوان به اتهام رابطه نامشروع با یکدیگر به 99 ضربه شلاق محکوم شدند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حبس متهم جنایات قصاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف آمریکا از تحریم گردان جنایتکار ارتش اسرائیل

آمریکا اعلام کرد از تحریم گردان «نتصخ یهودای» ارتش اسرائیل به دلیل نقض حقوق بشر منصرف شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، آمریکا ضمن تغییر تصمیم قبلی خود اعلام کرد از تحریم گردان «نتصخ یهودای» ارتش اسرائیل به دلیل نقض حقوق بشر منصرف شده است.

واکنش مضحک ارتش اسرائیل به احتمال تحریم از جانب آمریکا

آمریکا قصد داشت گردان مذکور را که در حوادث خشونت آمیز و بحث برانگیز در کرانه باختری دخیل بوده، تحریم کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • انصراف آمریکا از تحریم گردان جنایتکار ارتش اسرائیل
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت | دلیل درگذشت نادر کاشانی چه بود؟
  • جنایت هولناک در لواسان؛ کشف جسد در بشکه اسید
  • اعتقادات مرحوم نادر طالب‌زاده از زبان ده‌نمکی + فیلم