Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم تراکتور در حالی موفق شده به نیمه نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور صعود کند که شکل بازی این تیم یک نگرانی بزرگ به چشم می‌خورد. ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌ تراکتور روز گذشته (چهارشنبه) در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور به مصاف مس کرمان رفت و در نهایت موفق شد این تیم را با نتیجه 4 بر یک از پیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روند بازی

تراکتور در این دیدار شروع نسبتاً خوبی داشت، اما هر چقدر که بیشتر از زمان بازی می‎گذشت، شاگردان الهامی بیشتر سوار بر بازی می‎شدند.

تراکتوری‎ها از دقیقه 20 به بعد، مالک مطلق توپ و میدان بودند و فرصت‌های گلزنی خوبی را هم بر روی دروازه مس کرمان ایجاد می‎کردند.

تبریز|صعود تراکتور به نیمه نهایی جام حذفی با عبور از مس/ تیمِ «ساکت» همچنان می‌تازدبرتری یک نیمه‌ای تراکتور مقابل مس کرمان با درخشش دژاگهحاشیه دیدار تراکتور – مس کرمان| شعار قهرمانی پرشورها در هوای مه آلود

آنها در نهایت موفق شدند در دقیقه 31، توسط محمدرضا خانزاده به گل نخست برسند. با این گل، شیرازه تیم مس کرمان به هم ریخت و دروازه این تیم در دقایق 42 و 44 توسط اشکان دژاگه و رضا اسدی برای بار دوم و سوم هم فرو ریخت تا نیمه اول با برتری 3 بر صفر تراکتور به اتمام برسد.

در شروع نیمه دوم، تراکتور شادابی لازم را نداشت و بازی چندان خوبی را ارائه نداد. در این راستا، مس کرمان توانست به دروازه مظاهری نزدیک شود و سرانجام در دقیقه 62 توسط بهرام رشید فرخی یکی از گل‎های خورده را پاسخ بدهد.

پس از گل مس کرمان، گویا بازیکنان تراکتور باز هم به خودشان آمدند و توپ و میدان را در اختیار گرفتند تا در نهایت در دقیقه 78 توسط سعید مهری گل چهارم را هم به ثمر رساندند.

در ادامه، بازیکنان دو تیم تلاش‌هایی برای تهدید دروازه یکدیگر داشتند، اما هیچ‌کدام نتوانستند از فرصت های خود استفاده کنند تا این دیدار با همان نتیجه 4 بر یک به نفع تراکتور به اتمام برسد.

درخشش ستاره‎ای در آسمان ابری

در پیروزی قاطعانه تراکتور، قطعاً نقش اشکان دژاگه بیشتر از هر کس دیگری می‌توانست باشد؛ همان بازیکنی که این روزها بار دیگر به دوران اوج خود برگشته است.

اشکان دژاگه در دیدار مقابل مس کرمان نیز در هوای ابری تبریز، رو سه گل نخست تیمش نقش داشت. او پایه گذار گل اول بود، گل دوم را خودش به ثمر رساند و پنالتی منجر به گل سوم را هم از مدافع مس کرمان گرفت.

علاوه بر آن، دژاگه بیشترین قطع پاس را داشت و 49 پاس سالم هم به هم تیمی‌هایش داد تا با نمره 8.59 به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شود.

دژاگه این روزها در بهترین فرم بدنی خود قرار دارد و در دیدارهای اخیر تراکتور توانسته درخشش بسیار خوبی از خود به ثبت برساند.

مشکل تراکتور؟ زود اشباع می‌شود

به هر نحوی که بود، تراکتور موفق شد مس کرمان را شکست داده و به جمع 4 تیم برتر جام حذفی برسد. با این حال، نگاهی به عملکرد تراکتور در دیدار مقابل سایپا و مس کرمان، نشان از یک مشکل در عملکرد یاران ساکت الهامی دارد که تراکتور زود اشباع می‎شود.

بازیکنان تراکتور در دیدار مقابل سایپا در نیمه نخست با برتری سه بر یک به رختکن رفتند، اما در نیمه دوم به هیچ وجه نتوانستند عملکرد خوب خود در نیمه نخست را تکرار کنند. آنها در دیدار مقابل سایپا در چند صحنه حتی شانس آوردند که دروازه‎شان باز نشد.

این اتفاق، در دیدار مقابل مس کرمان هم تکرار شد. بازیکنان تراکتور با پیروزی 3 بر صفر به رختکن رفتند، اما در نیمه دوم هیچ نشانی از تراکتورِ نیمه اول نداشتند و حتی یک بار هم دروازه‎شان را باز شده دیدند.

گویا بازیکنان تراکتور دچار یک اعتماد به نفس کاذب شده‎اند که بعد از پیش افتادن از حریفان‎شان،به سراغ آنها می‎آید.

ساکت الهامی در پاسخ به سوال تسنیم، درباره اشباع شدن بازیکنانش، می‎‏گوید: این مشکل را رفته رفته حل می‌کنیم. البته سایر تیم‌ها راحت گل نمی‌خورند، اما این را قبول دارم که بچه‌های ما باید سیری‌ناپذیر بازی کنند. ما باید در نیمه‌های دوم مانند نیمه‌های اول بازی کنیم. در دو بازی قبلی همه در گلزنی دخالت داشتند، یعنی تیمی بازی می‌کردیم. اگر مهاجمان هم گل بزنند و با نتیجه 5 بر یک یا 6 بر یک ببریم، شرایط بهتر می‌شود.

اعضای تیم تراکتور که از حضور نفرات باتجربه‎ای مانند شجاعی و دژاگه بهره می‌برند، باید بدانند که در ادامه راه این اتفاقات می‌تواند مشکلات متعددی برای آنها ایجاد کند، چون شاید در ادامه راه دیگر خبری از مس کرمان و سایپا نباشد.

4 تیم در نیمه نهایی؛ جای اشتباه وجود ندارد

تراکتور در حال حاضر به جمع 4 تیم برتر جام حذفی راه پیدا کرده است؛ نیمه نهایی جذابی که با حضور تیم‌‎های پرسپولیس، نفت مسجد سلیمان، تراکتور و برنده دیدار سپاهان – استقلال برگزار خواهد شد.

حضور اکثر تیم‎های مدعی لیگ برتر در این مرحله، نشان می‎دهد که در نیمه نهایی دیگر جای اشتباه وجود ندارد، چون جام حذفی خیلی بی‌رحم‌تر از آن است که بخواهد به تیمی فرصت جبران اشتباهش را بدهد.

پس از برگزاری دیدار سپاهان – استقلال، قرار است قرعه کشی مرحله نیمه نهایی نیز انجام شود تا 4 تیم حاضر، رقبای خود را بشناسند.

گزارش از امیر ملک‌زاده

انتهای پیام/118/ش

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نهایی جام حذفی بازیکنان تراکتور دیدار مقابل نیمه نهایی مس کرمان موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، شروین بزرگ بعد از پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بیان کرد: خدا را صدهزار مرتبه شکر. این بازی خیلی سخت بود، ولی ته دلم می‌گفت ما صعود می‌کنیم. حتی وقتی با نتیجه 4 بر 2 عقب افتادیم، می‌دانستیم صعود می‌کنیم. خدا را شکر که این امر محقق شد.

او ادامه داد: ما مدیون احمد گوهری هستیم. به او گفتم احمد در ضربات پنالتی کار را در بیاور که خدا را شکر عالی کار کرد.

مهاجم آلومینیوم درباره انتقادهایی که در چند وقت اخیر بابت گل نزدن در ترکیب تیمش تحمل شد، گفت: هواداران چرا ناراضی بودند؟ نه، فشاری روی من نبود. آخر من بازی نمی‌کردم که بخواهم گل بزنم. باید بگویم که به تصمیم کادر فنی احترام می‌گذاشتم. در مس کرمان مهاجم فیکس تیم مجتبی حسینی بودم. کل بازی‌ها مرا بازی می‌داد و سبک او را می‌دانستم. این سرمربی ترکیب خود را سخت تغییر می‌دهد. من هم در کل فصل اعتراضی نکردم و خدا را شکر در زمانی که به من داده شد؛ جواب اعتماد او را دادم.

بزرگ در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، افزود: ما دو بازی سخت در جام حذفی انجام دادیم. نساجی را در خانه خودش شکست دادیم و پرسپولیس، مدعی قهرمانی را توانستیم حذف کنیم. به نظرم امکان قهرمانی در جام حذفی وجود دارد، چرا که پتانسیلش را داریم.

دیگر خبرها

  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • جوان ‌تراکتور متخصص گلزنی در بازی‌های حذفی!
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • ستاره ایرانی نیمه نهایی آسیا: علیرضا فغانی!
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی