Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:14:46 GMT

این آخر هفته به کدام گالری مشهد سر بزنیم؟

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۵۸۶۷

این آخر هفته به کدام گالری مشهد سر بزنیم؟

ایسنا/خراسان رضوی تعطیلات آخر هفته که معمولا با بازگشایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری همراه است، فرصت خوبی را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند تا بخشی از وقت خود را به بازدید از گالری‌ها و نگارخانه‌ها اختصاص دهند.

«خیر کثیر» در نگارخانه رضوان، «برقرار این بهار» در نگارخانه رادین، «افسانه نخ» در نگارخانه فرزاد، «نمایشگاه صنایع دستی ایرانا» در نگارخانه ایرانا، «نمایشگاه نقاشی و حجم» در نگارخانه جهان اسلام و «نمایشگاه آثار مهتا معتمدی‌راد» در نگارخانه سمرقند 6 نمایشگاهی است که این آخر هفته در نگارخانه‌های مشهد دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید از این نمایشگاه‌ها برای عموم آزاد و رایگان است. در ادامه به جرئیات برگزاری و افتتاح این نمایشگاه‌ها می‌پردازیم.

«خیر کثیر»

«خیر کثیر»؛ نمایشگاه آثار نقاشی خط استاد محسن توسلی است که همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و با حضور استاد مرتضی روحانی از روز شنبه؛ 26 بهمن ماه در نگارخانه رضوان  افتتاح شده و بازدید از آن تا اول اسفند ماه ادامه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از آثار نقاشی خط این نمایشگاه ساعت 9 صبح تا 13 و 16 بعدازظهر تا 19 به نگارخانه رضوان مراجعه نمایند. نگارخانه رضوان در کوهسنگی 17، شماره 16 واقع شده است.

«برقرار این بهار»

«برقرار این بهار»؛ نمایشگاه گروهی آفریده‌های هنری و صنایع دستی است که جمعه دوم اسفند ماه ساعت 17 تا 21 در نگارخانه رادین افتتاح خواهد شد و بازدید از این نمایشگاه تا چهارشنبه هفتم اسفند ماه از ساعت 17 تا 21 ادامه دارد.

در این نمایشگاه گروهی صنایع دستی منتخب آثار غزاله اتحادیه، سمیه ایمن فرخانی، کیمیا برهمت، سپیده پرهیزگار، سحر پرهیزگار، الهه رضوانی، سمیرا زرقانی و مصطفی طاهری به نمایش گذاشته خواهد شد. نگارخانه رادین در بلوار سجاد، حامد جنوبی 12، شماره 108 واقع شده است.

«نمایشگاه صنایع دستی»

به مناسبت فرارسیدن بهار و عید نوروز؛ «نمایشگاه گروهی صنایع دستی ایرانا» که دست‌ساخته‌های هنرمندان است، عصر روز جمعه دوم اسفندماه، ساعت 16 تا 20 در نگارخانه ایرانا افتتاح خواهد شد.

در این نمایشگاه‌ دست‌ساخته‌های هنرمندان مانند هفت‌سین، شمع، زیورآلات، ترئینات منزل و... به نمایش گذاشته می‌شود و نمایشگاه‌گردان آن مهری عزتی‌مقدم است. این نمایشگاه گروهی صنایع دستی تا هشتم اسفندماه از ساعت 16 تا 20 میزبان علاقه‌مندان و هنردوستان است. نگارخانه ایرانا در بلوار فرهنگ، فرهنگ 23، پلاک 333 واقع شده است.

«افسانه نخ»

«افسانه نخ»؛ نمایشگاه آثار دست‌بافته‌های آرتمیس معروفی است که عصر روز جمعه، دوم اسفند ماه ساعت 17 تا 20 در نگارخانه فرزاد افتتاح خواهد شد و بازدید از آن تا روز دوشنبه پنجم اسفند ماه، از ساعت 17 تا 20 ادامه دارد. نگارخانه فرزاد در بلوار سجاد، سجاد 2، گلریز 2، پلاک 10 واقع شده است.

«نمایشگاه نقاشی و حجم»

نمایشگاه گروهی نقاشی و حجم هنرجویان مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) روز پنج‌شنبه، 24 بهمن ماه در نگارخانه جهان اسلام افتتاح شده و بازدید از این نمایشگاه تا شنبه، سوم اسفند ماه از ساعت 9 تا 14 ادامه دارد.

نیمی از عواید حاصل از فروش آثار این نمایشگاه به مردم آسیب‌دیده از سیل اخیر در سیستان و بلوچستان اهداء می‌شود. نگارخانه جهان اسلام در بوستان ملت، مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) واقع شده است.

نمایشگاه آثار مهتا معتمدی‌راد

نمایشگاه انفرادی آثار هنری مهتا معتمدی‌راد که شامل تابلوهای ورق طلا، نقره و آینه‌ کاری است، چهارشنبه 30 بهمن ماه در نگارخانه سمرقند افتتاح شده و بازدید از آن تا جمعه دوم اسفندماه از ساعت 17 تا 22 ادامه دارد. نگارخانه سمرقند در بلوار وکیل‌آباد، بین کوثر شمالی 4 و 6، پلاک 22 واقع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری گالري پیشنهادهایی برای گالری گردی گالری گردی نگارخانه رضوان نمایشگاه گروهی نمایشگاه آثار واقع شده ماه از ساعت صنایع دستی اسفند ماه دوم اسفند ساعت 17 خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در این نمایشگاه ۱۳ اثر نقاشی با موضوع پرتره، طبیعت و آزاد با تکنیک مداد رنگی سیاه قلم و و سبک هایپر رئال کار خانم‌ها زارعیان و پاشایی به نمایش گذاشته شده است
علاقمندان می‌توانند به مدت ۳ روز صبح‌ها و عصر‌ها از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان