Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنج شنبه تفاهم نامه‌ای بین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان به میزبانی این اداره کل به امضا رسید.

این تفاهم نامه با حضور حسن ارگی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و همچنین مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان امضا شد و در آن دو طرف همکاری‌های همه جانبه خود را برای کاهش مصرف مواد مخدر در سطح جامعه و آگاهی جوانان ارتقا می‌بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان درباره این تفاهم نامه به خبرنگار مهر، گفت: توسعه و ارتقای سطح همکاری در زمینه‌های علمی، فرهنگی، آموزشی و اجرایی مفاد این تفاهم نامه همکاری بین شورای مبارزه با مواد مخدر و ورزش و جوانان است.

وی با بیان اینکه ورزش یکی از مهمترین راه‌های دوری از اعتیاد است، بیان کرد: اشاعه برنامه‌های ورزشی قطعاً در این تفاهم نامه جایگاه خوبی خواهد داشت.

جانعلی بیان کرد: در این تفاهم نامه همچنین در حوزه جوانان، کارهای فرهنگی، علمی، عملیاتی، اجرایی و… با مشارکت ورزش و جوانان صورت خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان اعتیاد را دشمن انسان دانست و گفت: جوانان در صورت آگاهی از مسائل مرتبط با سو مصرف مواد مخدر قطعاً گرایش کمتری به سمت آن خواهند داشت لذا آگاهی رسانی در زمره محورهای این تفاهم نامه همکاری است.

حسن ارگی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در حاشیه این مراسم طی سخنانی کوتاه، ورزش و جوانان به لحاظ حیطه کاری، اداره‌ای بسیار مهم در زمینه ترویج فرهنگ سبک زندگی سالم در بین جوانان دانست و گفت: انتخاب این اداره کل برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی، اجرایی و… از همین اهمیت نشئات می‌گیرد.

کد خبر 4857658

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شورای مبارزه با مواد مخدر سمنان انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند مجلس شورای اسلامی ورزش و جوانان استان سمنان مبارزه با مواد مخدر تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان و با انجام کار دقیق پلیسی مشخص شد شخصی در یک منزل مسکونی در یکی از محلات سطح شهرستان خمینی شهر اقدام به نگه داری و توزیع مواد مخدر می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خمینی شهر پس از بررسی تخصصی و کار ویژه میدانی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به منزل شناسایی شده اعزام و درعملیاتی ضربتی موفق به دستگیری متهم شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف ۶۶ کیلو و ۴۸۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش و ۲ عدد ترازوی توزین مواد مخدر در بازرسی از منزل این سوداگر مرگ تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکبل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6087888

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان منعقد شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه