Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت :تا این لحظه بیماری مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری نشده است.

دکتر سیمین خیاط زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی تاکید کرد: تا این لحظه که با شما گفتگو می کنم گزارشی مبنی بر بستری شدن بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان نداشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قبل از این گفتگو در جلسه تخصصی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی حضور داشتیم و مسائل مربوط به این بیماری در این جلسه نیز مورد بحث قرار گرفته و فعلا تا این لحظه گزارشی در این خصوص به ما ارائه نشده است.

خیاط زاده ادامه داد: ما از طریق سامانه ای کلیه نمونه برداری ها را بررسی می کنیم و بیمارستانها نمونه برداری های خود را در این سامانه بارگذاری می کند، هر آن این سامانه را شخصاً چک می کنم و در حال حاضر در سطح استان چنین گزارشی وجود ندارد.

رئیس گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: بیماران مختلفی به علت بیماری های شدید تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند اما در هیچ یک بیمارستان ها در لین لحظه مورد مشکوک به کرونا نداریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز کرونا در ایران بیمارستان های استان مشکوک به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد

ایسنا/یزد با ایثار یک هموطن، ششمین اهدای عضو سال جاری در یزد رقم خورد.

دکتر «سید کاظم رضوی» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در این باره تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه با ایثار و فداکاری خانواده مصطفی سلطانی ۶۳ ساله که به علت ‌خونریزی مغزی، دچار مرگ مغزی شده بود در بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد به وقوع پیوست.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، این مسئول عنوان کرد: کبد این ایثارگر حیات در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز نجات بخش جان یک بیمار نیازمند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • حس خوب حمایت
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها