Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@23:52:33 GMT

امنیت ؛ خط قرمز نیروی انتظامی در انتخابات است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۸۲۰۹

امنیت ؛ خط قرمز نیروی انتظامی در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار "غلامعباس غلامزاده" در مصاحبه با واحد مرکزی خبر صدا و سیما گفت : پلیس، بر حسب وظایف محوله، با برنامه ریزی دقیق و منظم، تامین نظم و امنیت انتخابات را بر عهده دارد که در این راستا با کسانی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت انتخابات را داشته باشند، قاطعانه و بدون اغماض برخورد می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان در ادامه بیان داشت : نیروی انتظامی استان تلاش نموده تا با ایجاد فضایی آرام ، زمینه شور و نشاط انتخاباتی و مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات فراهم نماید.

وی طرفداران نامزدهای مجلس شورای اسلامی را به سعه صدر، پایبندی به قانون و مقررات و منشور اخلاقی دعوت و همکاری و تعامل روسای ستاد های انتخاباتی را در این راستا خواستار شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد : انشاءالله مردم فهیم استان، همانند گذشته بیشترین همکاری را با ماموران ناجا در راستای تامین نظم و امنیت انتخابات خواهند داشت.

وی با اشاره به آمادگی کامل پلیس استان برای انجام انتخاباتی امن و پرشور، افزود : کارکنان نیروی انتظامی ، بدون وابستگی به طیف و گروه های سیاسی، بر مبنای قانون، فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری، هیچگونه دخالتی در انتخابات ندارند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی سربازان ولایت هستند و از هیچ گروه و جناحی حمایت نمی‌کنند، گفت: نامزدهای مجلس شورای اسلامی دقت داشته باشند که کلیه اقدامات آنها در این راستا قانونی و در چارچوب موارد اعلامی از سوی مبادی مربوطه باشد و سعی و تلاش کنند که از راه اندازی کاروان و وسایل صوتی که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کند خودداری نمایند که درصورت مشاهده، نیروی انتظامی با هماهنگی مقام قضائی برخورد قانونی خواهد کرد.

سردار "غلامزاده" در پایان با بیان اینکه راهبرد ناجا ؛ امنیت ، سلامت، رقابت و مشارکت است بیان داشت : پلیس استان با راه اندازی قرارگاه امام علی (ع) ویژه انتخابات، ضمن تعامل با همه دستگاه‌های مرتبط و استفاده از همه ظرفیت های موجود، امنیت انتخابات را فراهم خواهد کرد.

46

کد خبر 1354897

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری امنیت انتخابات نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر نموده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6092555

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • رژیم صهیونیستی جزیی از «خطوط قرمز امنیتی در آمریکا» است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است