Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرنوش نوبخت در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آب گرفتگی ایستگاه متروی میدان صنعت توضیح داد: یکی از جوی‌های آب مجاور ایستگاه میدان صنعت دچار گرفتگی شده و آب از یکی از دسترسی‌های در حال احداث این ایستگاه وارد سالن مسافران شده است.

وی افزود: در حال حاضر به کمک آتش نشانی، نیروهای شهرداری منطقه و پرسنل مترو، این مشکل برطرف شده و ایستگاه در دست بهره برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته نوبخت، حدود ۱۵ دقیقه به دلیل تخلیه آب از سالن، خدمات رسانی به مسافران دچار اختلال شده بود. در حال حاضر از این ایستگاه بازدید کرده، پله‌های برقی و فن‌ها دچار مشکل نیستند و مسافرگیری به شکل عادی در جریان است.

کد خبر 4857951 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: آبگرفتگی مترو شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش راهپیمایی 22 بهمن 22 بهمن شهر تهران محسن هاشمی محسن حاجی میرزایی نیروی انتظامی انتخابات 98 قاسم سلیمانی کمیته امداد امام خمینی دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۹۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد

روح الله خوشبخت پس از بارش‌های روز گذشته در شیراز گفت: شدت و میزان زیاد بارندگی در مدت زمان اندک سبب آبگرفتگی در چند نقطه شهر شیراز شد که با حضور به موقع بخش‌های مختلف مدیریت شهری شاهد رفع آبگرفتگی در اکثر نقاط و بازگشت روال عادی به سطح شهر بودیم.

 معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به آبگرفتگی زیرگذر سرداران عنوان کرد: به رغم شدت آبگرفتگی تلاش‌های بی وقفه نیرو‌های خدوم خدمات شهری تا ساعت ۲۳ زمینه تخلیه آب و پس از آن پاکسازی یک ساعته این‌زیرگذر را فراهم کرد و اکنون تردد در این محور در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • باران سیل آسا شهر یزد را دچار آبگرفتگی کرد
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف