Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، دو تیم استقلال و ذوب‌آهن در حالی در هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند که این سی و هشتمین تقابل دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر است.

در 37 بازی گذشته سهم استقلال 12 برد و سهم ذوب‌آهن 11 مساوی بوده و دو تیم در 14 بازی به تقسیم امتیازات رضایت داده‌اند در این 37 بازی استقلال موفق شده 37 بار دروازه حریف را باز کند و در مقابل 34 گل نیز از ذوب‌آهن دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو تیم در نخستین دیدار خود در همان اولین دوره لیگ برتر در تاریخ ۸۱/۱/۲۶ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند در این بازی احمد مومن زاده اولین گل بازی را برای آبیپوشان به ثمر رساند تا نام خود را به عنوان اولین گلزن تقابل‌های دو تیم در لیگ برتر ثبت کند و همچنین محمد نوازی از روی نقطه پنالتی گل دوم استقلال را به ثمر رساند این دیدار در نهایت با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید.

اما نخستین پیروزی در تقابل این دو تیم در  تاریخ ۸۲/۱۰/۲۵  در دیدار رفت دو تیم در فصل دوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برای استقلال رقم خورد ،  در این دیدار آبی‌پوشان با تکل یدالله اکبری  موفق به شکت ذوبی‌ها شدند.

تغییرات در نیمکت‌ها

دو تیم  در دیدار رفت در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه 2 - 2 به پایان رسید و این بازی در حالی برگزارشد که علیرضا منصوریان سرمربی ذوبیها بود و سکان هدایت استقلال در اختیار استراماچونی بود اما در این دیدار رادولوویچ بر روی نیمکت ذوب‌آهن نشسته و در آن‌سو فرهاد مجیدی هدایت آبی‌پوشان را بر عهده دارد.

اما از دیگر نکات حائز اهمیت در این دیدار حضور امیر ارسلان مطهری در ترکیب استقلال است، این در حالی است که این مهاجم که این روزها به خوبی برای استقلال گلزنی می‌کند در نیم فصل اول در ذوب‌آهن حضور داشت و موفق شد با لباس این تیم در این فصل 5 گل به ثمر برساند که یکی از این گل ها را در دیدار رفت وارد دروازه استقلال کرده بود، و حالا باید دید ستاره این روزهای استقلال در خط حمله در غیاب دیاباته و قائدی میتواند دروازه تیم سابق خود را باز کند؟

در مجموع دو تیم در کل ادوار لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا 67 بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند  که سهم استقلال 30 برد و سهم ذوب‌آهن 17 برد بوده و 20 بازی مساوی شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال ذوب آهن لیگ برتر مصاف یکدیگر دو تیم لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ۸ ناظر ویژه انضباطی هفته بیست و ششم لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اسامی ناظران ویژه انضباطی در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته انضباطی اعلام شد.

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

گل‌گهر سیرجان- شمس آذر قزوین

ناظر ویژه انضباطی: مجید زید آبادی

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان

ناظر ویژه انضباطی: احمد راوش

پیکان تهران - آلومینیوم اراک

ناظر ویژه انضباطی: مرتضی مدیحی

سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان

ناظر ویژه انضباطی: عباس عابدی

نساجی مازندران - پرسپولیس

ناظر ویژه انضباطی: عبدالله قطبی

ملوان بندر انزلی - هوادار تهران

ناظر ویژه انضباطی: هادی تلاوتی

فولاد خوزستان - تراکتور تبریز

ناظر ویژه انضباطی: رحیم حمزه فر

استقلال - ذوب‌آهن اصفهان

ناظر ویژه انضباطی: علی شرکتی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • اعلام ۸ ناظر ویژه انضباطی هفته بیست و ششم لیگ برتر
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)