Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل ازخبرگزاری رویترز، «ونیا میجاتوویچ»، کمیسر حقوق بشر در شورای اروپا، امروز -‌پنج‌شنبه- گفت که «جولیان آسانژ»، بنیانگذار وبسایت افشاگر ویکیلیکس، نباید به آمریکا استرداد شود چراکه این اقدام تاثیر بسیار بدی بر آزادی رسانه‌ها می‌گذارد. 

وی گفت که پرونده آسانژ پرسش‌هایی را درباره حراست از افرادی که اطلاعات محرمانه را برای مردم آشکار می‌کنند مطرح کرده و نقض جقوق بشر محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میجاتوویچ افزود: «ماهیت اتهام‌های مطرح‌شده علیه جولیان آسانژ مایه نگرانی است، چراکه جانمایه فعالیت خبرنگاری در اروپا و دیگر نقاط دنیا را هدف قرار می‌دهد.»

وی در ادامه گفت: «بنابراین استرداد آسانژ به آمریکا می‌تواند تاثیری مخرب بر آزادی رسانه‌ها بگذارد.»

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ویکیلیکس جولیان آسانژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز جمعه اعلام کرد که میزان خطرات هسته ای در جهان به دلیل سیاست مخرب غرب به طور جدی افزایش یافته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای تاکید کرد: متأسفانه در حال حاضر در نتیجه سیاست مخرب غرب، سطح خطر هسته ای به طور جدی افزایش یافته است.

زاخارووا در این بیانیه افزود که مسکو به آمریکا و ناتو درباره پیامدهای فاجعه‌بار احتمالی این رویکرد، که با هدف تضعیف امنیت روسیه دنبال می شود، هشدار داده است.

دیپلمات ارشد روس متذکر شد که اثربخشی بازدارندگی هسته‌ای روسیه در سطح لازم و کافی تضمین شده است و نباید کوچک‌ترین تردیدی در این باره کرد.

کد خبر 6089273

دیگر خبرها

  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • از سازمان ملل تا «آلما ماتر»؛ ۱۵ دقیقه تا آزادی غزه!
  • زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد
  • خلجی: ادعای دروغین آزادی بیان دانشگاه در غرب، رسوا شده است
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 
  • تبعات منفی فرسودگی جمعیت برای جامعه مخرب است