Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@23:06:07 GMT

حضور مردم در انتخابات امنیت کشور را بالا می‌برد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۱۱۵۹

حضور مردم در انتخابات امنیت کشور را بالا می‌برد

امام جمعه نهاوند گفت: حضور مردم در انتخابات باعث نومیدی دشمن و بالا بردن امنیت کشور می‌شود.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات دوم اسفند موجب نومیدی و یاس دشمنان و همچنین بالا بردن امنیت کشور خواهد شد.

وی افزود: مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رای به هر میزان که پررنگ تر باشد دشمن از طمع به این کشور ناامیدتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه نهاوند با اشاره به اینکه پس از انقلاب مردم از راه برگزاری انتخابات سرنوشت خود را تعیین کرده‌اند افزود: از همان ماه‌های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مسائلی که امام خمینی(ره) بر آن اهتمام داشتند، مراجعه به آرای عمومی مردم بود.

وی یکی از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی را حضور مردم در صحنه‌های مختلف برشمرد و خاطرنشان کرد: آن چیزی که در این 40 سال نظام را از پیچ و خم‌های بزرگ به سلامت عبور داده، حضور آگاهانه مردم بوده است. 

مغیثی‌نیا با اشاره به اینکه اگر همه در انتخابات شرکت کنیم، در حقیقت ایران و نظام را تقویت و دشمنان انقلاب و کشورمان را ناامید کرده‌ایم افزود: کسی نباید تصور کند که رای او اثرگذار نیست،  بدون شک مهم‌ترین اثر حضور پرشور در انتخابات، تامین امنیت کشور و ناامید شدن دشمن از دست‌اندازی به کشور خواهد بود.

وی با اشاره به لزوم انتخاب اصلح مطابق با معیارهای انقلابی‌گری و توصیه‌های رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: یکی از نکاتی که پس از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید مد نظر قرار گیرد، انتخاب اصلح است که می‌توان آن را بر اساس معیارهای عنوان شده توسط رهبر معظم انقلاب تشخیص داد.

امام جمعه نهاوند در این راستا گفت: فردی لایق نمایندگی مردم انقلابی ایران در مجلس است که مومن، انقلابی، ساده‌زیست، پیرو ولایت و خداترس باشد و به دور از هر گونه بخشی‌نگری و منفعت‌طلبی، در تصمیم‌گیری‌ها، منافع مردم و رضایت خداوند متعال را مد نظر داشته باشد.

وی گفت: انتخابات مظهر مردمی بودن نظام اسلامی و مراجعه به آراء عمومی برای تعیین سرنوشت کشور است.

مغیثی‌نیا در پایان با دعوت از آحاد مختلف مردم برای شرکت گسترده در انتخابات تاکید کرد: همانگونه که رهبر معظم اتقلاب تاکید کردند باید همه مردم با هر گرایش بیایند و در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/ 3140/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات امام خمینی امام جمعه رهبر انقلاب امنیت کشور شرکت در انتخابات مردم در انتخابات امنیت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

شورای ائتلاف معتقد است در نهایت این تشخیص مردم و رأی مردم است که نمایندگان ملت را در مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد کرد و آنچه ما بر آن اصرار داریم این است که رأی‌دهندگان با ملاحظه و مطالعه سوابق انقلابی و علمی و اجرایی نامزدهای شورا و مقایسه آن با دیگر نامزدها، به صالح‌ترین و مناسب‌ترین فرد رأی دهند.

بر این اساس کاندیداهای مورد حمایت و وثوق جبهه انقلاب مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

مطابق این خبر، فهرست ۱۶ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز بدین شرح است:

کد خبر 6098211 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند