Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز طی پیامی از مردم استان برای حضور پرشور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ متن این پیام به شرح زیر است: 

با گذشت بیش از چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی 36 انتخابات برگزار شده و ملت بصیر و آگاه ایران با حضور پرشور خود هر بار به جمهوری اسلامی ایران "آری" گفتند و دست بیعت خود را با آرمان های بنیان گذار کبیر انقلاب امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خون پاک شهدا، محکم تر فشردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفکر انقلابی امروز می‌تواند در گام دوم انقلاب، بسیاری از توطئه‌های دشمنان را با چالش مواجه کرده و در برابر تمام قدرت‌های غرب ایستادگی کند بنابراین باید هر روز در جهت وحدت جامعه اسلامی در حال فعالیت باشیم.

بی شک مردم آگاه و فهیم البرز همیشه سرفراز نیز مشارکت در انتخابات را جز حقوق شهروندی خود دانسته و با حضور مقتدر، پرشور و شعور در پای صندوق های رای، در راستای اعتلای نظام و ارتقا بیش از پیش اقتدار و امنیت کشور گامی قدرتمند بر می دارند تا بار دیگر مهر باطلی بر توطئه های شوم دشمنان بزنند.

اینجانب به عنوان کارگزار نظام و خدمتگزار مردم در جمهوری اسلامی ایران، به مردم شریف، شهید پرور و ولایتمدار البرز نوید می دهم که در سایه وحدت و همدلی مجموعه استان طبق منویات مقام معظم رهبری، سیاست های دولت تدبیر و امید و ابلاغیه های وزارت کشور، تمامی تدابیر و تمهیدات لازم در نهایت بی طرفی، امنیت و سلامت برای حضور پرشور و حداکثری شما در پای صندوق های رای اتخاذ شده تا از بین کاندیداها (داوطلبان)، بهترین ها را برگزینید و سرنوشت و آینده کشور را به دستان خود رقم بزنید و مانند همیشه تاریخ حماسه آفرین باشید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار البرز انتخابات مجلس یازدهم حضور پرشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند

بهنام صیادنژاد در همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند به شرح برنامه‌های هفته بزرگداشت گردشگری میمند پرداخت و گفت: افتتاحیه برنامه‌های هفته میمند از ۶ اردیبهشت با راه اندازی ایستگاه استقبال و نمایشگاه آغاز شد و تا ۱۶ اردیبهشت ادامه دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر میمند افزود: همایش پیاده روی خانوادگی جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد و در ادامه گلباران قبور مطهر شهدا، تجلیل از خانواده معظم شهدا و تکریم از خانواده اولین شهید مدافع حرم جهانپور شریفی از برنامه‌های نهم دی ماه است.

او ادامه داد: آیین گلاب‌گیری به شکرانه برداشت گل محمدی جهت هدیه به عتبات عالیات در ۱۰ اردیبهشت، برگزاری شب شعر گل سرخ و رونمایی از کتاب میمند در ۱۱ اردیبهشت ماه، پیاده روی و طبیعت‌گردی در دامنه کوه پادنا در روز ۱۲ اردیبهشت از دیگر برنامه‌های هفته میمند است.

این مقام مسئول از برگزاری نخستین جشنواره عکس موبایلی با محوریت گل محمدی و گلاب میمند از سوی شورای اسلامی شهر میمند خبر داد و تاکید کرد: در پایان برنامه‌های روز میمند، جوایزی به برترین آثار این جشنواره، اهدا خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی میمند در پایان سخنان خود از سرمایه گذاران برای حضور در این منطقه در راستای انجام فعالیت‌های اقتصادی به دلیل وجود ظرفیت‌های بیشمار میمند دعوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم