Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@10:53:19 GMT

ستاد مدیریت بحران اسفراین آماده‌باش داد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۲۸۹۱

ستاد مدیریت بحران اسفراین آماده‌باش داد

طاهر رستمی پنجشنبه شب به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای استقرار به موقع عوامل انتخابات در مناطق دورافتاده و سخت گذر کوهستانی انجام شده و اعضای شعب رای از امروز در ۴ شعبه رای گیری این مناطق استقرار یافته اند تا در صورت بارش برف در روز جمعه، دچار مشکل نشویم.

بارش باران از پنجشنبه شب در اسفراین و برخی نقاط این شهرستان آغاز شده و هواشناسی استان برای این شهرستان در روز جمعه بارش برف را پیش بینی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رستمی گفت: اعزام عوامل برگزاری انتخابات به دیگر شعب دوردست شهرستان در ساعت ۴ صبح جمعه انجام می شود و در شعب شهری نیز تا ساعت ۷ صبح همه عوامل برگزاری انتخابات مستقر می شوند تا کار رای گیری را از همان دقایق اولیه فرایند انتخابات آغاز کنند.

فرماندار اسفراین  افزود: ۹۴ هزار نفر در این شهرستان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد هزار و ۳۱۶ نفر رای اولی هستند.

رستمی افزود: ۱۱۹ شعبه اخذ رای برای این شهرستان تدارک دیده شده که ۵۵ شعبه سیار و ۶۴ شعبه ثابت شهری و روستایی است و ۲۷ شعبه در بخش بام و صفی آباد مستقر شده و بقیه در بخش مرکزی و شهر اسفراین به کار گرفته خواهد شد.

وی افزود: از میان ۱۹ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفراین تاکنون ۱۰ نفر انصراف داده و ۹ نفر در عرصه رقابت انتخاباتی بر سر یک کرسی نمایندگی مجلس باقی مانده اند.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات بارش برف مجلس خبرگان رهبری مجلس شورای اسلامی مدیریت بحران انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۸ شعبه آماده دریافت آرای انتخاباتی آبادان

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آبادان اعلام کرد واجدین شرایط، می‌توانند از ساعت ۸صبح جمعه بیست و یکم اردیبهشت با در دست داشتن یکی از اوراق شناسایی نظیر شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت، کارت پایان خدمت و گواهینامه رانندگی به یکی از شعب اخذ رای تعیین شده مراجعه کنند و به صورت الکترونیکی رای خود را ثبت نمایند.

حوزه انتخابیه آبادان دارای ۱۴۸شعبه اخذ رای ثابت و سیار است که ۱۳۱شعبه آن در آبادان و بخش مرکزی و ۱۷شعبه در حوزه فرعی اروندکنار مستقر است.

متولدان بیست و یکم اردیبهشت یک هزار و سیصد و هشتاد و پنج شمسی و قبل از آن می‌توانند در انتخابات مرحله دوم شرکت کنند. همچنین کسانی مجاز به حضور در این مرحله هستند که یا در هیچکدام از شعب اخذ رای کشور در مرحله اول رأی نداده باشند یا تنها در حوزه انتخابیه آبادان رای داده اند، لذا افرادی که در مرحله‌ی اول در شهری غیر از حوزه انتخابیه آبادان رای داده اند در این مرحله نمی‌توانند در رای گیری این حوزه شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ۲۸۹ هزار نفر از اهالی خراسان جنوبی واجد شرایط رأی دادن هستند
  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • هشدار نارنجی؛ آماده‌باش مدیریت بحران برای ۱۸ استان
  • آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان هستیم
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • ۱۴۸ شعبه آماده دریافت آرای انتخاباتی آبادان