Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد رویارویی آتی با غزه اسرائیل را در معرض حملات بی سابقه موشکی قرار می‌دهد و جبهه داخلی آن را فلج می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از گروه بینژنرال «تمیر یدیعی» فرمانده جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه گفت که آنها در برابر حملات موشکی شدید که اسرائیل در جنگ های گذشته شاهد آن نبوده ، آسیب پذیر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ژنرال اسرائیلی: اسرائیل توان مقابله با دهها هزار موشک را ندارد

به گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم، یدیعی در کنفرانس اکسپو ۲۰۲۰ در تل آویو گفت: «ما باید درک کنیم که  طرف مقابل تغییر کرده است  و موشک‌های غزه از حیث کمیت، وزن، قدرت و دقت ارتقا یافته و یک چالش چند بعدی شده است».

این فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی درباره شلیک موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی در آینده گفت: «حملات موشکی از سمت غزه بی نظیر خواهد بود و اصلا شبیه چیزی که در جنگ اخیر علیه نوار غزه و یا در جنگ دوم لبنان شاهد بودیم نخواهد بود».

وی افزود: «موشک‌ها قادر خواهند بود تا حد زیادی به هدفشان برسند و زندگی در جبهه داخلی اسرائیل را فلج کنند».

یدیعی گفت:«وقتی اسرائیل یک فرمانده را در نواز غزه ترور کند، این امکان وجود ندارد که تل آویو تا ساعت‌ها در معرض حملات موشکی قرار گیرد و اگر جبهه داخلی به طور صحیح آماده و مجهز نباشد لازم است که دوره جنگ تمدید نشود واگر جبهه داخلی به اندازه کافی قوی باشد پیروزی بر آن آسان نخواهد بود».

این مقام نظامی تاکید کرد جبهه داخلی در زمان جنگ در معرض حملات سایبری قرار خواهد گرفت و بزرگ‌ترین تهدید از سال ۱۹۴۸ خواهد بود.

رژیم صهیونیستی در مقطع اخیر غزه و رهبران آن را به جنگ و ترور تهدید کرده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا نوار غزه فلسطین صهیونیست تل آویو تل آویو تلاویو سرزمین های اشغالی غزه مشرق اسرائیل رژیم صهیونیستی اسراییل سرزمین های اشغالی ارتش رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی حملات موشکی جبهه داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صهیونیست: بایدن به اسرائیل آسیب رساند

دولت جو بایدن از همان روز‌های نخست جنگ غزه به طور گسترده حمایت خود را از نسل کشی فلسطینیان به دست صهیونیست‌ها اعلام داشته و از ارسال هیچ گونه تسلیحاتی برای تحقق این امر کوتاهی نکرده است. با این وجود، مقامات کابینه راستگرای صهیونیست از این موضوع به هیچ عنوان خشنود نیستند. 

به گزارش الجزیره، آمیچای چیکلی، وزیر امور یهودیان رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) از دولت بایدن به دلیل آنچه عدم حمایت مناسب از اسرائیل خواند، انتقاد کرد. 

بر این اساس، چیکلی به رادیو کان در این باره گفت: ما شاهد آن بودیم که بایدن اقدامات لازم به منظور نشان دادن قدرت آمریکا در حمایت از اسرائیل را نشان نداد. همین مسئله به اسرائیل و دیگر کشور‌ها آسیب وارد کرد. 

این وزیر راستگرای صهیونیست که از مقامات ارشد حزب لیکود به رهبری نتانیاهو است، خاطر نشان کرد: ما در ابتدای جنگ شاهد بودیم که وی در پاسخ به تهدیدات ایران و حزب الله از آنها خواست از هر گونه ماجراجویی اجتناب کنند، اما همگان دیدند که نتیجه کار چه بود. 

وی در ادامه به اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال جاری میلادی، افزود: اگر من یک شهروند آمریکایی با حق رای بودم بی تردید به دونالد ترامپ، رقیب بایدن و نامزد جمهوریخواهان رای می‌دادم. 

علی رغم حمایت‌های بی دریغ دولت بایدن از کابینه جنگی رژیم صهیونیستی، مقامات صهیونیست از انتقادات سطحی مقامات کاخ سفید درباره آمار بالای کشتار غیرنظامیان در غزه ناراضی هستند. این انتقادات در حالی مطرح می‌شود که اکنون بایدن در آستانه امضای کمک ۲۶ میلیارد دلاری به تل آویو قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک: ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک : ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد
  • حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد
  • وزیر صهیونیست: بایدن به اسرائیل آسیب رساند