Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون مورد امنیتی در شهرستان کرمان در برگزاری روند انتخابات طی چند روز اخیر رخ داده است یا خیر؟ عنوان کرد: تا این لحظه هیچ مساله امنیتی به پلیس کرمان گزارش نشده است و امید داریم با همکاری مردم کرمان هیچ موردی در شهرستان کرمان نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ "محمدرضا فداء" صبح امروز جمعه دوم اسفندماه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر تمهیدات نیروی انتظامی گفت: از مدت‌ها قبل و حتی از ابتدای سال 98 باتوجه به ماموریتی که در پایان سال داشتیم، پلیس پیش‌بینی‌های و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین نظم و امنیت این انتخابات را در دستور کار خود قرار داد که در این راستا و گام به گام این موارد اجرایی و پیگیری شده است.

وی از همکاری بسیج با نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت انتخابات سخن به میان آورد و اظهار کرد: پلیس با کمک نیروهای بسیج (نواحی بسیج امیرالمومنین(ع) و حضرت رسول‌الله (ص)) شهرستان کرمان امنیت انتخابات را به‌صورت تلفیقی در ۴۳۲ شعبه در شهرستان کرمان انجام می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پاسخ در پاسخ به سوال دیگر ایسنا که آیا تاکنون مورد امنیتی در شهرستان کرمان در انجام تبلیغات طی چند روز اخیر و همچنین برگزاری انتخابات در روز دوم اسفندماه رخ داده است یا خیر؟ عنوان کرد: تا این لحظه هیچ مساله امنیتی به پلیس کرمان گزارش نشده است و امید داریم با همکاری مردم کرمان هیچ موردی در شهرستان کرمان نداشته باشیم.

وی پلیس را خدمتگذار مردم دانست و در ادامه با بیان این مطلب که پلیس با هوشیاری امنیت مردم را تامین می‌کند، اظهار کرد: در ۴۳۲ شعبه اخذ رای شهرستان کرمان پلیس به صورت محسوس و نامحسوس در راستای تامین امنیت و نظم حضور خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار سیاسی کرمان استانی سیاسی انتخابات 98 دوم اسفند 98 شهرستان کرمان شهرستان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی تالش از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل ۳۴ ساله که در اختلاف ملکی اقدام به قتل کرده‌بود، در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد رستمی امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

وی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری اقدام به شلیک به سمت مقتول کرده و وی را به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی افزود: با سرعت عمل پلیس قاتل در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

سرهنگ رستمی در پایان با اشاره به اینکه قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • مرور روند اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس