Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان استاندار کرمان با اشاره به اینکه مسئولیت قانون گذاری کاری سنگین و دقیق است، تصریح کرد: در استان کرمان تقریبا برای همه سلیقه ها و گرایش ها کاندیدا داریم و انتخابات رقابتی در سطح استان است که به حضور بیشتر مردم کمک می کند.

دکتر"محمدجواد فدائی" امروز جمعه دوم اسفندماه در جلسه ستاد انتخابات استان کرمان اظهار کرد: بحمدلله انتخابات در شرایط مناسب، خوب و با آرامش آغاز شده و امیدواریم به خوبی به پایان برسد و همه از این انتخابات راضی باشند و این انتخابات رضایت خداوند را در پی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۱۹۰ نفر نامزدهای تایید صلاحیت شده استان بودند که تعدادی انصراف دادند، افزود: در حال حاضر ۸۷ نفر کاندیدای نمایندگی مجلس در سطح استان کرمان هستند.

فدائی تصریح کرد: میانگین سنی نامزدهای انتخابات در استان ۴۹ سال است و ۷۷ درصد دارای مدرک کارشناسی ارشد، ۲۰ درصد دکترا و سه درصد تحصیلات حوزوی هستند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه مسئولیت قانون گذاری کاری سنگین و دقیق است، تصریح کرد: در استان کرمان تقریبا برای همه سلیقه ها و گرایش ها کاندیدا داریم و انتخابات رقابتی در سطح استان است که به حضور بیشتر مردم کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه مردم به اهمیت مجلس و قانونگذاری توجه دارند، بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی از سه قوه تشکیل شده که در این بین قوای دیگر به قوه مقننه وابسته هستند و کارهای دو قوه دیگر براساس قوانین مجلس انجام می شود و به فرموده امام راحل"مجلس در راس امور است" و با تصویب قوانین کامل، جامع و کارآمدِ مجلس، قوای دیگر می توانند بهتر عمل کرده و پاسخگوی مطالبات مردم و نیازهای جامعه و حل مشکلات باشند.

این مسئول افزود: مردم به این مسائل توجه دارند و موجب می شود حضور بیشتری در انتخابات داشته و با انتخاب نمایندگانی مناسب، مجلسی قوی و مقتدر تشکیل داده شود.

فدائی اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات بازتاب ملی و جهانی دارد و حضور آنها به معنای اعلام مجدد پشتیبانی از نظام و انقلاب اسلامی است که این خیلی اهمیت دارد در شرایطی که در کشور دنیا داریم، بار دیگر مردم حمایت خود از نظام را اعلام بکنند.

استاندار کرمان تصریح کرد: هرچه تعداد آراء نمایندگان بیشتر باشد، مجلس پشتوانه بیشتری دارد و بهتر می تواند کار خود را انجام داده و تصمیم بگیرد، به ویژه مجلسی که با پشتوانه عظیم مردمی باشد می تواند در مجامع بین لمللی بهتر و مقتدرتر حضور یافته و از منافع ملی بهتر دفاع کند.

وی با اشاره به اینکه شرایط و امکانات برای حضور مردم در انتخابات فراهم است، گفت: ۲۲۴۹ صندوق اخذ رای در استان کرمان داریم و یک صندوق برای زرتشتیان است که در محل آتشکده قرار دارد.

استاندار کرمان بیان کرد: ۲ میلیون و ۱۶۵ هزار و ۹۹۱ نفر واجد شرایط رای دادن در استان کرمان هستند که امیدواریم درصد بالای مشارکت را داشته باشیم.

وی افزود: تاکنون گزارش نگران کننده ای از شهرستان ها نداشته ایم و کارها طبق روال پیش می رود و امیدواریم تا پایان نیز انتخابات بدون مشکل در استان کرمان برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار سیاسی کرمان استانی سیاسی انتخابات 98 استاندار كرمان دوم اسفند 98 استاندار کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌های انتخاباتی، بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در این مرحله از انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات 11 اسفند 1402 تاکید کرد.

رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم‌سالاری دینی دانست که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

رئیسی در ادامه به موضوع ضرورت مشارکت مردم برای تحقق هدف جهش تولید اشاره کرد و افزود: تمهید مقدمات تحقق مشارکت مردم نیازمند اهتمام جدی همه بخش‌های دولت است؛ هر دستگاهی باید زمینه‌ها و راهکارهای جذب مشارکت مردم در بخش خود را به شکل دقیق و با زمان‌بندی مشخص تدوین و اعلام کرده و اجرای آن را به شکل مستمر و گام به گام پایش کند.

رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت همچنین ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر و روز معلم، نقش کارگران و معلمان در پیشرفت و آبادانی کشور را اساسی و مهم توصیف و تصریح کرد: مبنای خلقت عالم بر تعلیم و تربیت استوار است و لذا همه ما در هر زمان و با لحاظ برخورداری از هر سطحی از دانش، همچنان نیازمند دانش‌افزایی و علم‌آموزی بیشتر هستیم.

در جلسه امروز هیئت دولت وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از 18 سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده 400 متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهرهای آسیا را از جمله این موفقیت‌ها برشمرد که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز با اعلام خبر دستیابی به فرمولاسیون، فرآیند و فناوری استحصال کود «تریپل سوپر فسفات» به عنوان یکی از کودهای مهم و بسیار پرکاربرد در کشاورزی گفت: سالانه نیاز به واردات 250 هزار تن از این نوع کود داشتیم که خوشبختانه تولید آن در کشور بومی‌سازی و خط تولیدی با ظرفیت 100 هزار تن راه‌اندازی شده که تا 200 هزار تن قابل افزایش است و می‌تواند سالانه تا 37 میلیون دلار صرفه‌جویی ایجاد کند.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت از تولیدات داخل، زمینه رونق تولید داخلی این محصول فراهم شود.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم /رقابت ۹۰ کاندیدا برای فتح ۴۵ کرسی پارلمان
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد