Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@23:59:41 GMT

مجلس قوی پشتوانه مردمی قوی می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۶۰۷۷

مجلس قوی پشتوانه مردمی قوی می‌خواهد

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اگر مجلسی قوی بخواهیم باید پشتوانه مردمی قوی داشته باشیم، همین موضوع می تواند تامین کننده امنیت کشور باشد.

حضور حداکثری مردم در انتخابات مطالبه جدی نظام است

نماینده ولایت فقیه در استان خوزستان گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای مطالبه جدی نظام مقدس اسلامی و مقام معظم رهبری است، داشتن مجلسی قوی تنها با پشتوانه مردم میسر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزاری خبرگزاری فارس در اهواز، حجت السلام سید عبدالنبی موسوی فرد دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امام خمینی(ره) می‌فرمودند در نظام اسلامی هر عملی تکلیف است و مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تأکید دارند.

وی افزود: وقتی انسان می خواهد در راه خدا کاری انجام دهد تلاش  می‌کند آن کار را بدون نقص و کامل انجام دهد، خب طبیعتا کاری که برای خدا است، سعی می‌شود تمام مواردی که لازم است بر آن عمل لحاظ شود.

امام جمعه اهواز در ادامه با تاکید بر اینکه ما در وهله اول حضور حداکثری را نیاز داریم خاطرنشان کرد:  هر رای که به صندوق انداخته شود، به تعبیر مقام معظم رهبری یک موشک نقطه زن به قلب دشمن است از این رو توصیه این حقیر  حضور حداکثری در پای صندوق های رای است؛ این مطالبه جدی نظام و به ویژه حضرت آیت الله خامنه ای است.

وی اضافه کرد: اگر مجلسی قوی بخواهیم باید پشتوانه مردمی قوی داشته باشیم، همین موضوع می تواند تامین کننده امنیت کشور باشد.

نماینده ولایت فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: در حالی که ما مشکلات عدیده ای در زمینه معیشت، اقتصاد و همچنین اشتغال داریم که لازمه برون رفت از این مشکلات داشتن مجلسی توانمند، لایق و در تراز انقلاب اسلامی است که این مهم با حضور حداکثری مردم میسر می شود.

افراد توانمند و در تراز انقلاب انتخاب شوند

حجت السلام موسوی فرد  تاکید کرد: نکته دومی که باید مورد نظر قرار گیرد، در رابطه با انتخاب فرد است، تلاش کنیم فردی را راهی مجلس شورای اسلامی کنیم که توانمند بوده و در تراز انقلاب اسلامی باشد.

وی به دیگر ویژگی های یک نماینده شایسته اشاره کرد و گفت: فردی باشد که بتواند مشکلات جوانان ما را حل کند؛ اگر نماینده ای قوی باشد قطعا وزیری قوی نیز روی کار قرار می‌گیرد و در نتیجه مشکلات ما به حداقل خواهد رسید.

امام جمعه اهواز ادامه داد: تقاضای بنده این است که انتخاب نماینده بر اساس نگاه قومیتی و یا دوستانه نباشد، بایستی فرد اصلح با مشورت مشخص شود.

در انتخاب همه نمایندگان حوزه انتخابیه سهیم باشید

وی یادآور شد: عدم شناخت از کاندیدای بهانه درستی نیست برای اینکه افراد رای ندهند و یا رای سفید دهند، در هر حوزه ای به تعداد نمایندگان مورد نظر رای دهیم و خود را در انتخاب تمامی نمایندگان آینده سهیم بداریم.

حجت السلام و المسلمین موسوی  با اشاره به اینکه مجلس باید در تراز انقلاب اسلامی باشد خاطرنشان کرد: اگر مجلس آینده در تراز انقلاب اسلامی باشد، قطعا مشکلات ما کاهش پیدا خواهد کرد، نماینده ای که می خواهد به مجلس برود، باید حتما شرایط لازم  را داشته باشد، طرح و برنامه داشته باشد و دلسوز نظام و ولایت مدار باشد.

وی ادامه داد: افرادی که به عنوان راهنما به مردم مشورت می دهند، سعی کنند برای خدا باشد، وقتی رای برای خدا باشد تلاش می کند در هر مرحله این موضوع را مدنظر قرار دهد.

نماینده ولایت فقیه در استان خوزستان با اشاره به مطالبات جوانان تاکید کرد: اشتغال و مسکن از مطالبات جدی جوانان هستند و در شرایطی که ما در مقابل استکبار ایستاده ایم و تحریم های ظالمانه ای علیه ما اعمال شده است، نماینده باید بتواند در مسیر خنثی کردن تحریم ها قدم بردارد.

اشتغال اصلی ترین خواسته جوانان است

وی افزود: با توجه به داشته های خود، تولید داخل رونق پیدا می کند و بسیاری از مشکلات ما رفع خواهد شد چرا که اشتغال اصلی ترین خواسته به حق مردم و به ویژه جوانان است.

حجت السلام موسوی فرد ادامه داد: اولویت‌های کشور به تفکیک استان‌ها مشخص شده است؛ در استان زرخیز ما نیز با توجه به وجود آمار بالای جوانان به عنوان ذخایر این نظام، و وجود ظرفیت‌های عظیم مشکلات بسیاری وجود دارد و شریان حیاتی کشور محسوب می‌شود، اگر نماینده متدین، انقلابی، متخصص در فن باشند، می توانند این مشکلات را حل کنند.

وی در پایان عنوان کرد: نمایندگان وقتی به پشتوانه مردم به مجلس می روند نگاهشان فردی نباشد و باید با نگاهی جمعی عمل کنند، امیدوارم که نمایندگان ما برای رسیدگی به مشکلات مردم،  وحدت خوبی بین خود برقرار کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ولایت فقیه خوزستان امام خمینی نماینده ولی فقیه تراز انقلاب اسلامی حضور حداکثری پشتوانه مردم حجت السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۶۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟

روز گذشته یک عضو هیأت رئیسه مجلس از امضای بیانیه‌ای در حمایت از بازگشت طرح گشت ارشاد خبر داد.

به گزارش انتخاب، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

 

دیگر خبرها

  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم