Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@00:26:36 GMT

مردم یزد نمایندگان قوی و انقلابی را وارد مجلس کنند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۷۴۵۹

مردم یزد نمایندگان قوی و انقلابی را وارد مجلس کنند

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی دهشیری، پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان یزد اظهار داشت: یکی از اماناتی که خداوند امروز به ما عطا کرده، حفظ انقلاب اسلامی است و یکی از جلوه‌های امانتداری و حفظ خون شهدا شرکت در انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه دشمن همواره در صدد وارد کردن ضربه به کشور است، افزود: شکستن فشار دشمن نیازمند حضور حداکثری در انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهشیری عنوان کرد: یکی از مؤلفه‌های قوی شدن کشور، داشتن مجلس قوی است و نمایندگان قوی با رأی مردم و انتخاب اصلح وارد مجلس خواهند شد.

وی با اشاره به ویژگی‌های نماینده اصلح بیان کرد: ویژگی‌های نماینده از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، فردی قوی، انقلابی، مردمی، بصیر، استکبارستیز و شجاع است.

رئیس کل دادگستری استان یزد عنوان کرد: نماینده انقلابی باید مرز خود را با فتنه و دشمنانی که نسبت به نظام و انقلاب و ملت ظلم کردند، حفظ و مواضع خود را روشن کند.

وی تاکید کرد: شرکت مردم در انتخابات به این معنا نیست که بگوییم از همه رفتارها راضی هستند اما مردم باید به صحنه بیایند زیرا هر رأی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، پیام دارد و هم موجب تقویت نظام اسلامی و هم موجب اقتدار و امنیت ملی و هم پاسداست خون شهداست.

دهشیری خاطرنشان کرد: مردم ما نشان دادند که همواره در همه صحنه‌ها حضور دارند و همه به نظام، ولایت و رهبری، وفادار هستند.

وی ادامه داد: خواهیم دید که با حضور گرم و سبز و حداکثری مردم، حماسه‌ای دیگر در استان یزد و کشور خلق خواهد شد.

کد خبر 4858495

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی دهه فجر ایلام بوشهر تعطیلی مدارس مجلس شورای اسلامی قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، کارگاه آموزشی نمایندگان فرماندار، ناظران، کاربران سامانه و سایر عوامل هیئت اجرایی برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان‌های قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در سالن همایش‌های شهرداری قائمشهر با حضور مسئولین شهرستانی و فرمانداری برگزار شد.

در این دوره آموزشی با توجه به تغییرات عمده‌ای که در قانون انتخابات صورت گرفته، نمایندگان فرماندار، کاربران رایانه، اعضای شعب ثابت و سیار عوامل اجرایی انتخابات، با آخرین قوانین و مقررات آشنا شدند.

در این کارگاه، تأکید شد که محوریت و مدیریت شعبات با نمایندگان فرماندار است و تمامی عوامل برگزار کننده انتخابات باید بی‌طرفی کامل خود را مدنظر قرار دهند.

در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور، بر اساس ماده ۱۳ قانون انتخابات که به همه مدیران ابلاغ شده، نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات ادارات باید در اختیار عوامل اجرایی انتخابات قرار گیرد.

مردم، انقلاب را متعلق به خود می‌دانند و برای نام نویسی به عنوان عوامل اجرایی حضور فعالی داشتند.

لازم به ذکر است مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۳ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور از جمله شهرستان قائمشهر برگزار خواهد شد.

نامزدها، علی کشوری، کمال علیپور، مصطفی معلمی و عمران عباسی بعنوان ۴ نامزد راه‌یافته به مرحله دوم در کارزار انتخاباتی حوزه‌های یادشده با هم به رقابت خواهند پرداخت.

خبرنگار: محمدرضا کوچکسرائی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228451 برچسب‌ها ایسکانیوز انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم