Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن نگین تاجی در محل ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی تدابیر و تمهیدات لازم برای ایجاد آرامش و امنیت در صندوق های اخذ رای پیش بینی شده و دستگاه قضایی با کمترین تنش و ایجاد ناامنی بدون مماشات با متخلفان و مخلان نظم برخورد خواهد کرد.

 وی تصریح کرد که با توجه به هماهنگی های انجام شده و بازدیدهای میدانی دادستان ها در شهرهای مختلف کهگیلویه وبویراحمد تاکنون خبری مبنی بر تنش و اخلال در فرآیند رای گیری گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگین تاجی با بیان اینکه هرگونه تجمع و ازدحام بی مورد در محل شعب اخذ رای ممنوع است، گفت: مردم پس از رای گیری باید محل شعبه را در اسرع وقت ترک کنند.

 وی با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی نیز به طور مرتب و مکرر برای دوری از هر گونه ایجاد تنش، التهاب آفرینی و اخلال در نظم عمومی توجیه شده اند، گفت: تحرکات ، رفتارها و کارکرد نامزدها، هواداران و طرفداران آنها به طور دقیق مورد رصد دستگاه قضایی استان و دادستان ها قرار دارد.

تعداد واجدان شرایط رای دادن در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان ۵۴۳ هزار ۶۹۶ نفر است.

۲۷ هزار و ۹۵۳ نفر از این تعداد برای نخستین بار تجربه حضور و مشارکت سیاسی در انتخابات را بدست خواهند آورد.

۲۷۰ هزار و ۹۶۹ نفر از این تعداد مرد و ۲۷۲ هزار و ۷۲۷ نفر نیز زن هستند.

از مجموع افراد رای اولی در استان ، ۱۴ هزار و ۶۸ نفر پسر و ۱۳ هزار و ۸۸۵ نفر نیز زن هستند.

احد جمالی رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد شمار داوطلبان نهایی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، باشت و گچساران و کهگیلویه، بهمئی ، چرام و لنده را ۲۰ نفر عنوان کرده است.

از این تعداد پنج نفر مربوط به حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ، ۶ نفر در حوزه انتخابیه گچساران و باشت ۶ داوطلب و در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده هستند.

تعداد داوطلبانی که به تایید نهایی شورای نگهبان در استان رسیده بود ۴۵ نفر بودند که با انصراف ۲۴ نفر از آنها به ۲۰ نفر رسیده است.

براساس گزارش های دریافتی شعبه های اخذ رای در شهرها و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون با ازدحام جمعیت همراه شده است.


 

برچسب‌ها شکایت کهگیلویه وبویراحمد مشارکت انتخاباتی انتخابات مجلس شورای اسلامی امنیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شکایت کهگیلویه وبویراحمد مشارکت انتخاباتی انتخابات مجلس شورای اسلامی امنیت شکایت کهگیلویه وبویراحمد مشارکت انتخاباتی انتخابات مجلس شورای اسلامی امنیت کهگیلویه وبویراحمد حوزه انتخابیه اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار مهر، فریبا زرافشان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: برای کاهش نرخ بی سوادی، رویداد روستای باسواد اجرا و ۱۰ هزار و ۹۶ نفر در ۸۱۸ کلاس درس تحت پوشش طرح‌های نهضت سوادآموزی قرار گرفتند.

وی بیان داشت: با تشکیل شورای سواد یار روستا این طرح نقش مهمی در کیفیت بخشی به سوادآموزی دارد و اجرای طرح شناسایی کوچه به کوچه، محله به محله و روستا به روستا نیز از دیگر طرح‌های مهم برای افزایش نرخ باسوادی در برخی نقاط است.

زرافشان تصریح کرد: دولت در کنار سوادآموزی برنامه‌های دیگری برای افزایش سواد اجتماعی جامعه هدف در دست اجرا دارد که طرح خواندن با خانواده، حلقه‌های کتابخوانی و آموزش عملی نماز از جمله این برنامه‌های تکمیلی دولت برای سوادآموزان است و مسابقات علمی و کار با رایانه نیز برای برای شرکت کنندگان در دوره تحکیم اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: نرخ باسوادی جمعیت استان در رده سنی ۱۰ تا ۴۹ ساله، بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ به ۹۲ درصد رسید و مطابق با برآورد سال ۱۴۰۰ به بالای ۹۵ درصد رسیده است.

زرافشان افزود: نرخ باسوادی در استان با هشت دهم درصد افزایش نسبت به سال گذشته به ۹۸.۸ درصد رسیده است.

کد خبر 6098197

دیگر خبرها

  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • شدت و حجم باورنکردنی باران در کهگیلویه‌وبویراحمد | ویدئو