Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمام راههای اصلی و فرعی آذربایجان شرقی باز است گفت: هیچ راه بسته ای برای برگزاری انتخابات نداریم

اروجعلی علیزاده امروز در گفت ‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تمام راه‌های اصلی و فرعی استان باز بوده و تردد در آنها به راحتی امکان‌پذیر می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با تلاش اکیپ‌های بازگشایی مسیر راهداری استان تا آخر وقت دیشب تمامی راه‌های روستایی در شهرستان‌های بستان‌آباد، هشترود، چاراویماق و ورزقان که بر اثر بارش برف مسدود شده بود، بازگشایی و به شبکه حمل و نقل جاده‌ای استان ملحق شدند تا برای برگزاری انتخابات در تمام حوزه‌های انتخابیه در بخش راه مشکل وجود نداشته باشد.

علیزاده، از استقرار همکارانش در سطح راه‌های استان خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر نزدیک به 600 دستگاه انواع خودروهای سبک و سنگین با یک‌هزار و 200 نفر از پرسنل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سطح جاده‌های آذربایجان‌شرقی مستقر بوده و در آمادگی کامل می‌باشند تا در صورت بارش‌های احتمالی عکس‌العمل لازم را داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی، به همکاری‌های صورت گرفته با اداره تحت مدیریتش تاکید کرد و گفت: از دستگاه‌های مستقر در سطح جاده‌های استان 380 دستگاه متعلق به خود راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی می‌باشد و 50 دستگاه نیز توسط اداره کل راه و شهرسازی استان، ارتش و جهاد نصر تامین شده و مابقی به صورت اجاره در اختیار راهداری قرار گرفته است.

این مقام ارشد استان در حوزه حمل و نقل جاده‌ای، احتمال بارش را براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی بعید دانست و اظهار داشت: پیش‌بینی شده امروز در سطح استان شاهد هوای خوبی باشیم اما در صورت بارش‌های احتمالی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی آمادگی کامل برای مدیریت این نعمت خدادادی جهت برگزاری انتخاب پورشور با ممانعت از بسته شدن راه‌های اصلی و فرعی را فراهم آورد.

گفتنی است، آذربایجان‌شرقی با 14 هزار کیلومتر که 10 هزار کیلومتر آن راه روستای و 4 هزار کیلومتر باقی مانده راههای اصلی، فرعی، آزاد راه و بزرگراه را شامل می شود یکی از پر راه‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/60014/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی انتخابات حمل و نقل جاده ای تبریز راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی اصلی و فرعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی

بارش باران در روز‌های اخیر موجب خوشحالی شهروندان به خصوص کشاورزان و باغداران استان آذربایجان شرقی شده است.

اداره کل هواشناسی استان آذربایجان شرقی با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد: از عصر امروز دوشنبه تشدید سامانه بارشی موجب رگبار باران و رعد برق در همه نواحی استان و در نواحی مستعد، بارش تگرگ و وزش باد نسبتا شدید خواهد شد که احتمال رخداد تندباد‌های لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

 سامانه بارشی تا بعد از ظهر سه شنبه ادامه خواهد داشت و آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان آب، طغیان رودخانه ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه ها، صاعقه، تگرگ، در ارتفاعات و مناطق کوهستانی، لغزندگی جاده ها، اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی، مه گرفتگی و احتمال خسارت در اثر وزش باد وجود دارد.

اداره کل هواشناسی توصیه کرد: اتراق نکردن در حریم رودخانه‌ها و مسیل ها، صعود نکردن به ارتفاعات، احتیاط در تردد‌های جاده‌ای و جاده‌های کوهستانی، لغو سفر‌های غیرضروری و فعالیت‌های کوهنوردی، محکم کردن سازه‌های سبک، پارک نکردن خودرو‌ها در کنار درختان فرسوده، توجه به توصیه‌های کارشناسان جهادکشاورزی استان، خودداری از چرای دام و تردد نکردن عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت به ویژه چادر‌های مسافرتی، لایروبی کانال‌ها و آبرو‌ها و انتقال نهاده‌های کشاورزی به مکان‌های مسقف باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فراگرفت
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فرا گرفت
  • تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی از عصر فردا