Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنکار مهر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهارکرد: روز انتخابات روز نشان دادن عظمت، استقلال و عزت ایران اسلامی به همه جهانیان مخصوصاً به دشمنان است.

وی افزود: شرکت در انتخابات یک مسئولیت اجتماعی است و طبق فرموده پیامبر اسلام (ص) همه ما مسئول هستیم و مسئولیت اقتضا می کند همه در این امر مهم شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورمفیدی گفت: کشور ایران نیاز به قدرت نمایی دارد اگر ما قدرت داشته باشیم دشمن ناچار است که عقب نشینی کند و نگاهش نسبت به ما عوض شود.

وی بیان کرد: آمریکا اکنون به چین و آمریکا چگونه نگاه می کند؟ آن ها را به عنوان یک طرف و هماورد و همتا می شناسد ولی به خیلی از کشورها به چشم نوکر نگاه می کند.

نورمفیدی با بیان این که عربستان سعودی در برابر آمریکا آره و نه ندارد و هر چه بگوید را می پذیرد، ادامه داد: عربستان آن قدر حقیر و پست است که نمی تواند در برابر ارباب خود اعتراض کند.

وی توضیح داد: ما هم اگر می خواهیم کشور قدرتمندی شویم که البته همین الان هم به آن جایگاه رسیدیم، باید قدرت و قوت خودمان را به میدان بیاوریم و اکنون موشک های ما قدرت ما است.

نورمفیدی با اشاره به حمله موشکی به پایگاه آمریکا در عین الاسد عراق، بیان کرد: این امر بسیار مهم بود و این امر نشان دهنده قدرت ما است ولی مهم تر از قدرت نظامی، قدرت مردمی است.

وی افزود: برد قدرت مردمی بیشتر از برد قدرت نظامی است بنابراین همه مردم باید جلو رفته و در انتخابات شرکت کنند و هرچه بیشتر این قدرت را به دیگران نشان دهیم.

کد خبر 4858645

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد

یک حساب توئیتری امنیت دولتی آمریکا که به زبان فارسی منتشر می‌شود از تعیین جایزه ۱۰ میلیون دلاری برای اطلاعاتی در مورد ۳ مرد ایرانی به عنوان هکر خبر داد.
 
به گزارش یورو نیوز؛ برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر. ک»، «ک. ب. س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.
 
به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

tags # آمریکا ، هکر سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • تداوم موقعیت جنگی تنها راه بقای نتانیاهو در قدرت / کابینه اسرائیل در حال از هم پاشیدن است
  • ایران قدرتی منطقه‌ای است که به تدریج به قدرت جهانی تبدیل خواهد شد
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!