Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@00:28:49 GMT

مرد اصفهانی طلاهای زنش را سرقت کرد !

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۱۶۶۳

مرد اصفهانی طلاهای زنش را سرقت کرد !

حوادث رکنا: مردی که در دهاقان اصفهان طلاهای همسرش را به سرقت برده بود لب به اعتراف گشود.

به گزارش رکنا، سرهنگ اسماعیل پریشانی از دستگیری سارقی که طلاهای همسرش را به سرقت برده بود خبر داد.

 فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان  اظهار داشت: پیرو وقوع یک فقره سرقت طلا وجواهرات از منزل خانمی ،تحقیقات عوامل پلیس آگاهی در خصوص کشف سرقت آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی بررسی های انجام شده و انجام یکسری کارهای تخصصی مشخص شد این سرقت توسط همسر شاکیه انجام شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران، همسر شاکیه را دستگیر کردند که در مواجه با مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان تاکید کرد: نیروی انتظامی با هر گونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به اینگونه افراد نخواهد داد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا منزل پلیس اخبار حوادث درآمد سارق اعتراف آب حوادث اصفهان اصفهانی اخبار اصفهان قم عکس فیلم کرونا ویروس مشکوک بیمارستان ویروس کرونا اخبار تهران تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار کیومرث عزیزی گفت: اجرای طرح کنترل مجرمان سابقه‌دار از طریق پابند الکترونیکی از اسفندماه سال گذشته در انتظامی غرب استان تهران، تهران بزرگ و استان البرز آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود: این طرح ویژه سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت بوده و از این طریق، افراد مشمول طرح، تحت کنترل و پایش پلیس قرار می‌گیرند.

­فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه این افراد در صورت مرتکب نشدن جرم در سه سال آینده با دستور مرجع قضایی پابند الکترونیک آنها برداشته می‌شود، گفت: اجرای این طرح، اثرات مثبتی در کاهش و پیشگیری از وقوع سرقت داشته است.

­سردار عزیزی افزود: این طرح با پشتیبانی و حمایت حوزه قضایی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود تا سارقان سابقه دار با مجهز شدن به تجهیزات الکترونیکی به صورت ۲۴ ساعته و برخط مورد پایش و کنترل پلیس قرار گیرند.

دیگر خبرها

  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای