Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه بازگشایی صندوق‌های رای تا قبل از پایان زمان انتخابات ممنوع است گفت: آمارهای منتشره در فضای مجازی صحت ندارد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمود ثمینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به صعب‌العبور بودن برخی مناطق و فاصله‌ای که تا مرکز استان داشتند، بیش از نیاز شهرستان‌ها، تعرفه رای‌گیری در اختیار فرمانداری‌ها گذاشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرمانداران باید با دقت و نظارت لازم آرا را نگهداری کنند و تعرفه‌های مورد نیاز را در اختیار شعب قرار دهند و اگر کسری تعرفه داشتند آن برطرف کنند، تاکنون هم هیچ درخواستی برای تامین تعرفه بیشتر از مرکز استان نداشته‌ایم. 

انتخابات ایران| تمام مدارس شهرستان اصفهان فردا سوم اسفند ماه تعطیل شد‌انتخابات ایران|رئیس ستاد انتخابات استان کرمان: هیچ کمبودی تاکنون در شعب اخذ رای کرمان نداشته‌ایمستاد انتخابات کشور: انتخابات تا ساعت 20 تمدید شد

استاندار لرستان عنوان کرد: حدود پنج یا شش روستا در الیگودرز هم دچار برق گرفتگی شده بود که به وسیله بالگرد به آنها خدمات داده شد و همه راه‌های مسدود شده هم توسط راهداری باز شده به طوری که  شعب اخذ رای در تمام روستاها برقرار است. بازگشایی صندوق و شمارش آرا تا قبل از پایان زمان رای گیری نباید انجام شود.

وی بیان کرد: هرگونه آماری که در رابطه با شمارش آرا و نتیجه انتخابات در فضای مجازی و از طرف افراد غیرمسئول منتشر شود مورد تایید ما نیست.

انتهای پیام/642/ح

R41450/P/S6,72/CT11 واژه های کاربردی مرتبط انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم، جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.    این انتخابات برای تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده از مجلس بعدی است که در دور اول، نامزد‌های آنها حدنصاب قانونی تعداد رأی را کسب نکرده بودند.   ۲۲ حوزه انتخابیه در ۱۵ استان مشغول برگزاری این انتخابات خواهند بود که در ۸ حوزه، «تمام مراحل انتخابات الکترونیکی است.»   در انتخابات تمام الکترونیکی، علاوه بر احراز هویت رأی دهندگان، ثبت رأی و شمارش آن هم الکترونیکی است؛ در این روش، به رأی دهندگان به جای تعرفه کاغذی، «کارت تعرفه» داده می‌شود.   کارت‌های تعرفه روی محلی مشخص از صندوق‌های الکترونیکی گذاشته می‌شود و رأی دهندگان شماره (کد) نامزد‌ها را ثبت می‌کنند.   محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور، که در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما از چاپ ۷ و نیم میلیون تعرفه برای این دور از انتخابات خبر داد، گفته «برای حوزه‌های انتخابیه‌ای هم که انتخابات تمام الکترونیکی دارند، تعرفه فرستاده می‌شود.»   بیشتر بخوانید انتخابات الکترونیکی چیست و چگونه انجام می‌شود؟ مروری بر ۸ ماهِ انتخاباتی   آقای اسلامی افزوده که برای این حوزه‌ها تعداد تعرفه کمتری فرستاده می‌شود تا «اگر اختلالی در انتخابات الکترونیکی به وجود آمد، از تعرفه‌های کاغذی استفاده شود.»   سخنگوی ستاد انتخابات کشور پیش از این و به تازگی گفته «در حوزه‌هایی که رأی گیری الکترونیکی است، جمع‌بندی نتایج حدود یک ساعت زمان خواهد برد.»

دیگر خبرها

  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • چاپ هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • مراحل رای دادن الکترونیکی چگونه است؟
  • ورود دام به ییلاقات شمال دامغان «ممنوع» شد
  • ۷ مرحله رأی دادن در انتخابات الکترونیکی اعلام شد +جزئیات
  • مراحل رای دادن در انتخابات الکترونیکی چگونه است؟
  • توضیحات شهردار منطقه 22 درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • توضیحات شهردار منطقه درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟