Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:33:10 GMT

گواردیولا می تواند فصل بعد سرمربی بارسلونا شود

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۶۴۷۵

گواردیولا می تواند فصل بعد سرمربی بارسلونا شود

ریوالدو، اسطوره برزیلی بارسلونا معتقد است شانس بازگشت پپ گواردیولا به نوکمپ وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل حکم یوفا مبنی بر محرومیت دو سال منچسترسیتی از شرکت در لیگ قهرمانان اروپا و البته جریمه 30 میلیون یورویی این تیم منتشر شد. اگرچه پپ گواردیولا اخیرا صریحا تاکید داشته که قصد دارد روی نیمکت سیتی باقی بماند، اما ریوالدو مدعی شد ممکن است این سرمربی در فصل بعد دوباره هدایت بارسلونا را بر عهده گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ریوالدو گفت: "اگر سیتی قادر به حضور در لیگ قهرمانان اروپا برای دو فصل آتی نباشد، این فرصتی بزرگ برای بازگشت پپ گواردیولا در فصل آینده به بارسلونا را فراهم خواهد کرد. البته رقم خوردن این اتفاق بستگی به عملکرد باشگاه تا پایان فصل دارد.

 

اگر بارسا در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا زیر نظر کیکه ستین قهرمان شده و در رقابت های لالیگا نیز موفق به کسب نتایج درخشانی شود، دیگر هیچ دلیلی برای ایجاد تغییر در کادر فنی بارسلونا وجود نخواهد داشت. اما اگر تیم انتظارات خود را برآورده نکرده و هواداران را ناامید کند، احتمال بازگشت گواردیولا در باشگاهی که بهترین عملکرد را در آن داشت، وجود دارد.

 

البته هنوز خیلی زود است که این احتمالات را جدی بگیریم و باید منتظر پایان این فصل باشیم. آیا محرومیت سیتی تأیید می شود؟ آیا خیلی زود پس از برکناری ارنستو والورده، بارسا دوباره می خواهد دوباره سرمربی اش را تغییر دهد؟ ما باید کمی صبر کنیم تا جواب این سؤالات جذاب را دریابیم."

منچستر سیتی ریوالدو برزیل پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی ریوالدو برزیل پپ گواردیولا سرمربی پپ گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم

سرمربی ژیرونا دوست دارد تیمش برای فصل بعد تقویت شود. 

طرفداری | ژیرونا بهترین فصل تاریخ خودش را با کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به پایان می رساند. این تیم شگفتی ساز قرار است برای فصل آینده خودش را تقویت کند و گزینه های سرمربی از از همین حالا مشخص هستند. 

به گزارش اسپورت، میشل (سرمربی ژیرونا) در مصاحبه خودش راجع به دو بازیکن بارسلونا صحبت کرد و گفت که به جذب آنها برای تیمش علاقه دارد. 

موضع من کاملا مشخص است. می خواهم اریک گارسیا بماند و اوریول رومئو در تابستان به تیم برگردد. باور دارم بازیکنان اوکراینی تیم می مانند چون قرارداد دارند. امیدوارم ساوینیو هم بماند، او بهترین بازیکنی است که تا به حال سرمربی اش بوده ام. نمی دانم او بازیکن منچسترسیتی است یا تروا، اما بازیکن ما نیست. در موردش صحبت خواهیم کرد. 

اریک گارسیا این فصل به شکل قرضی در ژیرونا بازی کرد و قرار است فصل آینده به بارسلونا برگردد. اوریول رومئو هم بازیکن بارسلونا است اما به دلیل دقایق کم بازی، نمی خواهد در این تیم بماند.  

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!