Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین ضیایی در ارزیابی از وضعیت بازیکنان فوتبال ناشنوا برای شرکت در قهرمانی جهان کره جنوبی افزود: پس از لغو مسابقات قهرمانی آسیا ناشنوایان در هنگ‌کنگ، اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان نیز از شهریور با تعطیلی مواجه بود و از سوم اسفند دوباره اردوی آماده سازی این تیم با حضور ۲۵ فوتبالیست برای شرکت در چهارمین دوره قهرمانی جهان در کره جنوبی برپا می‌شود و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ارزیابی از وضعیت بازیکنان گفت: با توجه به تعطیلی اردوها، در حال حاضر اطلاع دقیقی از وضعیت بازیکنان نداریم و با برگزاری این اردوی ۳ روزه سعی داریم بازیکنان را از نظر سطح آمادگی جسمانی مورد ارزیابی قرار دهیم و سپس برنامه‌ریزی لازم را انجام دهیم.

ضیایی یکی از مشکلات این تیم را نامناسب بودن زمین چمن مصنوعی ناشنوایان برای آماده‌سازی آن‌ها جهت شرکت در چهارمین دوره قهرمانی جهان کره جنوبی عنوان کرد و افزود: زمین چمن مصنوعی که تیم فوتبال ناشنوایان در مجموعه ورزشی این فدراسیون تمرین می‌کند، به حدی شرایط نامناسب دارد که تقریبا زمین چمن تبدیل به موکت شده و جای مناسبی برای انجام تمرینات و مسابقات نیست. البته طی صحبتی که با فدراسیون داشتیم به ما گفتند در صورتی که تمرینات درازمدت باشد، فضای دیگری را برای تمرینات فوتبالیست‌های ناشنوا در نظر خواهند گرفت.

سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان در پایان با اشاره به جوانگرایی و اعمال یکسری تغییرات برای تقویت تیم اظهار کرد: برای این که تیم خوبی را از نظر فنی آماده کنیم سعی داریم با انجام یکسری تغییرات سطح کیفی بازیکنان را افزایش و جایگاه خوبی را در قهرمانی جهان به خود اختصاص دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: فرارو

کلیدواژه: ناشنوا چمن مصنوعی موکت قهرمانی جهان زمین چمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی

- تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار برابر سپاهان، امروز به تمرین و ریکاوری پرداخت.

به گزارش مشرق، سرخپوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید.

بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد
  • شعار هواداران استقلال علیه بیرانوند / رونمایی از لقب جدید برای آتیلا حجازی
  • هجوم هواداران به تمرین استقلال/ 2 چهره ویژه تشویق شدند
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • هجوم سلفی‌بگیران و مصدومیت یک استقلالی
  • بی نظمی درپایان بازی و هجوم هواداران به داخل زمین چمن و عکس یادگاری با بازیکنان / فیلم
  • پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین + ویدیو
  • پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی