Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@06:49:26 GMT

صدها برنامه از فروشگاه Google Play حذف شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۸۰۰۱

صدها برنامه از فروشگاه Google Play حذف شد

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، گوگل که پیش از این برای ارائه تجربه بهتر به کاربران اندرویدی اقدام به حذف هزاران برنامه مخرب از گوگل پلی کرده بود، این بار نیز 600 برنامه را به دلیل نمایش تبلیغات بیش از حد از فروشگاه Google Play حذف کرد.

دلیل حذف این برنامه‌ها، تبلیغات مزاحم اعلام شده است. این برنامه‌ها حتی وقتی در پس زمینه اجرا می‌شوند، ممکن است تبلیغات روی گوشی نمایش بدهند یا هنگام باز کردن قفل گوشی اقدام به نمایش تبلیغات کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدها برنامه از فروشگاه Google Play حذف شد

در مقایسه با App Store مارکت اپل، Google Play از نظر امنیتی بسیار پایین است. اگر چه اخیراً گام‌های مهمی با سرویس‌های مختلفی از جمله Google Play Protect برداشته شده است، App Store بدلیل بررسی سخت گیرانه جزئیات برنامه‌ها و بروزرسانی‌های آنها توانسته اعتماد کاربران را بدست بیاورد.

حذف تقریبا 600 برنامه از فروشگاه Google Play ، که بیش از 3 میلیون برنامه در آن وجود دارد، بسیار ناچیز است. با این حال این حرکت نشان می‌دهد که Google در حال نبرد با برنامه‌هایی است که کاربران را آزار می‌دهند.

به گفته گوگل، این فقط آغاز راه است. در حالی که توسعه دهندگان مخرب در حال توسعه روش‌های مختلفی برای پوشاندن این تبلیغات در برنامه‌ها هستند همچنان اقدامات جدیدی برای شناسایی آنها در Google انجام می‌شود.

انتهای پیام/

289 / 336 Google Play گوگل پلی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: گوگل پلی فروشگاه Google Play برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به‌نظر می‌رسد اپل درحال بررسی مجدد گزینه‌های خود برای آوردن هوش مصنوعی به نسل بعدی آیفون است. به گزارش بلومبرگ، اپل همچنان درحال مذاکره با OpenAI و گوگل برای استفاده از محصولات هوش مصنوعی این شرکت‌ها است. پیش‌ازاین نیز، خبری از همکاری احتمالی اپل و گوگل برای استفاده از مدل هوش مصنوعی جمینای در آیفون منتشر شده بود.

براساس گزارش دیجیاتو، براساس گزارش «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، اپل دوباره درحال مذاکره با OpenAI و گوگل برای آوردن هوش مصنوعی مولد به iOS 18 آیفون است؛ اما این شرکت هنوز بین ChatGPT، جمینای یا شاید هوش مصنوعی سایر شرکت‌های شخص ثالث تصمیم نهایی خود را نگرفته است.

همکاری احتمالی اپل با گوگل و OpenAI

به گفته مارک گرمن، اپل همچنین درحال ساخت مدل‌های زبانی بزرگ اختصاصی خود است تا برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی iOS 18 را تقویت کند، اما مذاکراتش با OpenAI حول یک چت‌بات متمرکز است. از سویی، اپل با گوگل برای استفاده از جمینای در iOS 18 نیز مذاکره کرده. این مذاکرات هنوز ادامه دارد و همچنان ممکن است به هر طرف پیش برود، زیرا اپل تصمیم نهایی درباره آن را نگرفته است. گرمن می‌گوید درنهایت احتمال دارد اپل از فناوری هوش مصنوعی هر دو شرکت استفاده کند یا اصلاً به سمت هیچ‌کدام نرود.

تاکنون، اپل به‌طور قابل‌توجهی درباره فعالیت‌های خود در زمینه هوش مصنوعی سکوت کرده است. البته زمانی که این شرکت درآمد خود را در ماه فوریه (بهمن‌ماه) اعلام کرد، «تیم کوک»، مدیرعامل اپل گفت که این شرکت به کار و سرمایه‌گذاری روی هوش مصنوعی ادامه می‌دهد و قرار است جزئیات پیشرفت‌های خود را تا اواخر سال 2024 به اشتراک بگذارد.

سری آیفون 16 قرار است در پاییز 2024 رونمایی شود و احتمالاً قرار است شاهد اولین گوشی اپل با هوش مصنوعی مولد باشیم؛ کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که این امر ارزش سهام اپل را افزایش خواهد داد. درحالی که آیفون آتی می‌تواند شامل ویژگی‌های هوش مصنوعی مبتنی بر مدل زبانی بزرگ داخلی اپل باشد، به گزارش بلومبرگ این شرکت قصد دارد با یک سازنده هوش مصنوعی با سابقه‌تر همکاری کند تا یک چت‌بات شبیه به ChatGPT را نیز به آیفون بیاورد.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900172

دیگر خبرها

  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند