Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@16:59:52 GMT

خرید یکصد دستگاه اتوبوس یورور ۴ اسکانیا برای اصفهان

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۹۲۷۷

خرید یکصد دستگاه اتوبوس یورور ۴ اسکانیا برای اصفهان

شهردار اصفهان گفت: خوشبختانه در شرایط کنونی و علی‌رغم مشکلات ناشی از تحریم‌ها و مسایل مالی، شهرداری اصفهان یکصد اتوبوس یورور چهار اسکانیا را خریداری کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _شنبه سوم اسفندماه ۹۸_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، اظهار کرد: روز گذشته یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور باشکوه مردم اصفهان برگزار شد که ضمن تبریک به تمام منتخبان، امیدواریم با همت و درایت آنها شاهد تحولات مثبت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از روزهای پایانی هفته گذشته که خبر ابتلاء به ویروس کرونا منتشر شد، در شهرداری اصفهان مقرر شد اقدامات پیشگیرانه و ضروری اولیه برای افزایش آمادگی شهر جهت صیانت از شهروندان انجام شود، تصریح کرد: البته متولی اصلی انجام اقدامات، وزارت بهداشت است و شهرداری در همکاری و تصمیمات وزارتخانه به شکل لازم یاری‌گر خواهد بود.

شهردار اصفهان افزود: شهرداری به نوعی اقداماتی که در تصمیمات وزارتخانه بهداشت اتخاذ می‌شود را به نوعی اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه انجام شده توسط شهرداری اصفهان، خاطرنشان کرد: در طول دو روز گذشته اقدامات هفت گانه‌ای اعلام و سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه شهرداری موظف شدند براساس ابلاغ صورت گرفته، اقدامات ضروری اولیه را به سرعت انجام دهند.

نوروزی ادامه داد: از جمله این اقدامات ضدعفونی‌کردن اتوبوس‌ها و فضاهای مترو تا حد امکان، اقدامات آموزشی، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی برای استفاده کنندگان از سرویس‌های حمل و نقل عمومی و مراجعه‌کنندگان به واحدهای مختلف شهرداری، افزایش نظافت فضاهای ویژه از جمله سرویس‌های بهداشتی و نصب دستگاه‌های ضدعفونی کننده در ورودی فضاهای اداری شهرداری، استفاده از ظرفیت فرهنگ‌سراها برای ارائه آموزش‌های لازم به شهروندان است.

وی تاکید کرد: این اقدامات از دو روز پیش با صدور و ابلاغ دستورات هفت گانه، آغاز و بخشی از آنها انجام شده و بخشی در دست اجرا است که امیدواریم همه مردم با رعایت موارد بهداشتی همکاری و مشارکت کنند تا پیشگیری خوبی داشته باشیم و همه دلسوزانه به سلامت یکدیگر کمک کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه باید تلاش و نگاه شهرداری به سمت انجام اقدامات پیشگیرانه باشد، گفت: از تمام شهروندان انتظار می‌رود به مواردی که از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود، با دقت توجه کنند.

وی با اعلام خبری خوش برای مردم شهر اصفهان، اظهار کرد: خوشبختانه در شرایط کنونی و علی‌رغم مشکلات ناشی از تحریم‌ها و مسائل مالی، شهرداری اصفهان یکصد اتوبوس یورور چهار اسکانیا را خریداری کرد که از دو روز پیش تاکنون ۴۰ دستگاه اتوبوس وارد شده است.

نوروزی اظهار امیدواری کرد: با ورود اتوبوس‌های جدید و بازسازی سایر اتوبوس‌ها، شاهد کاهش آلودگی‌ها، بهبود وضعیت حمل ونقل درون شهری و رفاه هرچه بیشتر، آرامش و آسایش شهروندان باشیم.

کد خبر 411611

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان شهردار اصفهان کلانشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا شهروند شهر قدرت الله نوروزی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۹۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد

معاون روابط عمومی اورژانس کشور گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس در آتش‌سوزی انبارها منطقه شهرری مستقراند.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تعداد مصدومان حادثه انبارهای منطقه شهرری اظهار کرد: عملیات آتش‌نشانی انجام شده، تاکنون مصدوم نداشته و عملیات آتش‌نشانان در مراحل پایانی است.

وی افزود: بیمارستان ضیاییان و شهدای یافت آباد برای پذیرش و بیمارستان هفت تیر برای تخلیه بیمارستان و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس در محل مستقر هستند

کد خبر 747989

دیگر خبرها

  • عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو
  • کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم شهروندان در اتوبوس
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد