Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالقاسم میرزایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نقاط ضغف و قوت تیم حریف توسط کادرفنی دقیقا بررسی شد و شناخت لازم برای این بازی خانگی در اختیار داریم.

وی ادامه داد: برای ارتقا در جدول رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور باید تمام رقابت‌ها در خانه جدی گرفته شود تا بتوان امتیاز مناسب کسب کرد.

سرپرست شهداب یزد اظهار داشت: برای موفقیت در روزهای گذشته تمرین تیم با حضور تمام بازیکنان در شرایط ایده‌آل برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی بیان داشت: حق میزبانی برای موفقیت یک تیم اثربخش است و باید با حضور تماشاگران از آن به نحو مناسب بهره گرفت .

از هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم شهداب یزد فردا( یکشنبه) چهارم اسفندماه جاری از ساعت ۱۶ در سالن ۶ هزار نفری شاهدیه یزد به مصاف شهرداری ارومیه می رود.

در لیگ امسال تیم های پیکان و سایپا تهران، راهیاب ملل مریوان، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین،  فولاد ایرانیان سیرجان، سپاهان اصفهان، کاله آمل، پیام مشهد، شهروند اراک، خاتم اردکان و شهداب یزد حضور دارند.

سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت  ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بازی سایپا شهرداری والیبال یزد انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهداب یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه 30 بر 26 پیکان را شکست دهد تا 2 امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با 38 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رسید. پیکان هم همچنان با 14 در رده هشتم قرار گرفت.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان 10 اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران