Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@22:18:57 GMT

بهره‌مندی ۳۳۴ فرزند مددجو از تسهیلات خدمت سربازی

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۰۳۷۹

بهره‌مندی ۳۳۴ فرزند مددجو از تسهیلات خدمت سربازی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان گفت: 334 فرزند مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان در 11 ماهه سال جاری از مزایا خدمات سربازی در سرفصل‌های معافیت، انتقالی و کاهش تعرفه بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد پایان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی 11 ماهه سال جاری 334 نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان از این خدمات بهره‌مند شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدمات ارائه‌شده به فرزندان مددجویان این نهاد شامل معافیت سربازی، کاهش تعرفه خرید خدمت سربازی و انتقالی به محل سکونت آن‌ها بوده است که در همین زمینه از ابتدای سال جاری تا پایان دی‌ماه امسال، 177 نفر از فرزندان مددجو از خدمت سربازی معاف، تعداد 72 نفر از کاهش تعرفه خرید خدمت سربازی بهره‌مند و تعداد 85 نفر دیگر نیز به نزدیک‌ترین مکان خدمتی به محل سکونت خود منتقل شدند.

معاون کمیته امداد هرمزگان، فراهم کردن فرصت اشتغال و ورود فرزندان مددجویان نیازمند به بازار کار را از مهم‌ترین اهداف ارائه تسهیلات خدمت سربازی برشمرد و بیان کرد: مهم‌ترین گروه‌های هدف کمیته امداد برای دریافت معافیت‌های سربازی، فرزندان پسر زنان سرپرست خانوار می‌باشند که این افراد پس از معافیت می‌توانند از دوره‌های حرفه‌آموزی و تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال کمیته امداد برای ورود به بازار کار و کسب درآمد اقدام کند.

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: هرمزگان کمیته امداد پایان خدمت سربازی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد

کامیار جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به مناسبت گرامیداشت روز روانشناس و مشاور، اظهار کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی مددجویان در عرصه‌های مختلف دارد.

وی با اشاره ارائه خدمات مشاوره گسترده و رایگان به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه، افزود: فرآیند مشاوره به‌صورت فردی و گروهی در زمینه‌های زوج درمانی، خانواده درمانی، مشاوره قبل و بعد از ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره تحصیلی و کنکوری، مشاوره شغلی، کودک و نوجوان، تشخیص و درمان اختلالات روانشناختی در سطح استان انجام می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ادامه داد: این فعالیت توسط ۲۴ نفر مشاور و روانشناس در مقاطع ارشد و دکتری صورت می‌گیرد.

به گفته جمشیدی، این خدمات مشاوره‌ای بر اساس نیازسنجی و شناسایی موارد مختلف برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد این استان در سطح کیفی مطلوب و قابل قبولی انجام شده و تلاش می‌شود که در سطح گسترده‌تری پیرامون رفع مشکلات و معضلات اجتماعی مددجویان ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۲۴ هزار خدمت مشاوره‌ای به مددجویان این نهاد مقدس در استان کرمانشاه ارائه شده است که همه این فعالیت‌ها به صورت رایگان و با حضور کارشناسان مجرب و با تجربه بوده است.

جمشیدی تاکید کرد: بر اساس بازخورد دریافتی اداره فرهنگی کمیته امداد، این مشاوره‌ها تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی این مددجویان در عرصه‌های مختلف داشته است و امیدواریم شاهد نتایج بهتری در سنوات آینده باشیم.

کد خبر 6091474

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی از عفو و نهادهای ارفاقی در سال ۱۴۰۲
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی