Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@21:27:35 GMT

ریزش بخشی از سقف بازار قدیمی بندرعباس

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۰۸۲۹

ریزش بخشی از سقف بازار قدیمی بندرعباس

حسن امینی زاده، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،گفت:سقف بخشی از بازار قدیمی بندرعباس واقع در خیابان بهادر به دلیل فرسوده بودن فرو ریخت.

او افزود:صبح امروز طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی بندرعباس، گزارش حادثه ریزش آوار دیوار بخشی از بازار قدیمی بندرعباس در خیابان بهادر اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: ماموران به سرعت در محل اعزام شدند و در حال قطع کابل‌های برق برای جلوگیری از بروز حادثه و خسارت هستند.

امینی زاده افزود: این حادثه کشته و زخمی نداشته است.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایمنی و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان

 

 

 

 

جمشید حسینخانی، با بیان اینکه این حادثه امروز به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات صاحب‌الزمان (عج) اعلام شد، گفت: بلافاصله گروه امداد کوهستان سازمان آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در ادامه با همکاری نیرو‌های جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان و عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه عملیات انتقال و نجات مصدوم به صورت تخصصی آغاز شد. 

 

معاون فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، در مورد این حادثه گفت: تیم تخصصی امداد و نجات از ارتفاع سازمان آتش‌نشانی در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه‌دیده که در لبه یک پرتگاه به ارتفاع ٣٠ متر بود رسیدند و پس از تثبیت، فرد حادثه‌دیده را به صورت تخصصی به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل  و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

 حسینخانی توصیه کرد: شهروندان هنگام رفتن به کوه، تجهیزات و کفش مناسب به‌همراه داشته باشند و با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه، به پیمایش و حرکت اقدام کنند و با برنامه‌ریزی دقیق در زمان‌بندی، هرگونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد، پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان
  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • رهاسازی ۳۵ خودروی گرفتار در آب طی ۲۴ ساعت گذشته/ سقوط ۲ خودرو در کانال‌های آب و فوت یک نفر