Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، با تأیید این سایت کمپانی لوکاس فیلم در حال توسعه و ساخت فیلم بلندی از «جنگ ستارگان» است که جی. دی دیلارد کارگردان و نویسنده فیلم «تردستی» به همراه نویسنده «لوک کیج» مت اوونز، بر روی آن کار می‌کنند.

این پروژه هنوز در مراحل اولیه قرار دارد و جزئیات بیشتر آن مثل اطلاعات شخصیت های فیلم، فیلمبرداری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. هنوز مشخص نشده است. هنوز به طور کامل مشخص نیست که دیلارد کارگردان این فیلم هست و یا آیا برای پخش از شبکه دیزنی پلاس برنامه ریزی شده یا برای پخش از سینماها.

اگر تمامی اتفاقات طبق برنامه پیش برود و ساخت پروژه آغاز شود، اولین باری خواهد بود که یک فیلمساز سیاهپوست رهبری تیم خالق یک فیلم از جنگ ستارگان را بر عهده می‌گیرد.

در حال حاضر، ریان جانسون کارگردان فیلم سینمایی «جنگ ستارگان: آخرین جدای» هنوز به صورت اسمی یک فیلم «جنگ ستارگان» برای لوکاس فیلم می سازد؛ او در این ماه برای کارگردانی دنباله فیلم سینمایی «چاقوکشی» که با موفقیت همراه بود، انتخاب شد. کوین فایگی هم در حال توسعه فیلمی از این دنیای سینمایی به نویسندگی لالتا کالوگریدیس (نویسنده فیلم‌های جزیره شاتر و آواتار) است که بر اساس بازی ویدئویی «شوالیه‌های جمهوری کهن» ساخته می‌شود.

گفتنی است اوایل این ماه باب ایگر، رئیس کمپانی دیزنی اعلام کرد که اولویت پروژه‌های جنگ ستارگان محصولات تلویزیونی است که شامل اسپین آف‌ها (نسخه‌های فرعی) از جمله سریال «ماندالوریان» می‌شود. اولین قسمت از فصل دوم این سریال اکتبر امسال پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی جنگ ستارگان جنگ ستارگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۱۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایدئال‌گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرهاد بشارتی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره رویداد ملی جایزه جوانی جمعیت عنوان کرد: در سال‌های اخیر جمعیت به سمت میانسالی سوق پیدا کرده است و این شاید از جهتی خوب باشد، اما منفی هم محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مردم فرزندآوری در ذهنشان سخت شده و به نوعی ایده آل گرا شده‌اند، گفت: کاهش جمعیت نسل جوان در بلندمدت اثرات منفی خود را می‌گذارد. شرایط باید به گونه‌ای باشد که اذهان نسبت به فرزندآوری سهل گیر‌تر شوند. بشارتی در ادامه افزود: مردم نسبت به فرزندآوری باید خوش بین شوند چرا که جامعه اگر به سمت کهنسالی سوق پیدا کند، آسیب‌هایش زیاد است. جامعه جوان پویا است و آینده کشور را می‌تواند بسازد، وگرنه در آینده باید به فکر این باشیم که چه کسانی و چطور از سالمندان نگهداری کند و چه کسانی به فکر ساختن مملکت باشند.

این هنرمند شناخته شده اظهار داشت: الان مدتی است که در آثار تلویزیونی شاهد انعکاس توجه به فرزندآوری هستیم منتها فقط با تبلیغات کار پیش نمی‌رود، اثرش باید در جامعه دیده شود و در کنارش تبلیغات هم صورت بگیرد. هنرمند هم دراین زمینه نقش موثری دارد. وی با اشاره به سیاست‌های تشویقی دولت برای جوانی جمعیت گفت: اینها باید عملی شود، هنوز اول سال هستیم و گرانی اجناس، کرایه خانه‌ها، ماشین و احتیاجات مردم سر به فلک کشیده دراین زمینه باید خیلی مراقبت شود تا مردم بتوانند به فرزندآوری فکر کنند. دولت می‌بایست تمهیدات عملی را جلوی پای خانواده‌ها بگذارد

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «مهاجرت» توازن توانمندی‌های توسعه‌ای را دگرگون می‌سازد
  • بزرگترین چاپگر ۳بعدی جهان یک خانه را در ۸۰ ساعت می‌سازد
  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • ایدئال‌گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • شیوه حضور پوتین در فیلم زندگی خودش | تصویر
  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • پیش‌بینی های ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی
  • «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
  • پیش‌بینی نگران‌کننده ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی
  • تردستی با دست های کوچک