Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۷ دفتر تشکل دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک در نامه‌ای خطاب به رئیس دانشگاه، آمادگی خود را برای آموزش پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ۱۷ تشکل دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک در نامه‌ای به رئیس این دانشگاه، آمادگی خود را برای آموزش پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نامه آمده است:

چنانچه استحضار دارید تشکل ها، کانون‌ها، انجمن‌های علمی و شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی از حضور دانشجویان دغدغه‌مند و متخصص برخوردار است که دغدغه بهداشت و درمان دارند و مسئولیت خطیر و پرزحمت شما را درک می‌کنند.

با توجه به شیوع ویروس کروید ۱۹ در تعدادی از استان‌های کشور و نیاز جدی مردم ایران عزیزمان به آموزش پیشگیری و مقابله با این ویروس؛ بدینوسیله تشکل ها، کانون‌ها و انجمن‌های علمی و سایر گروه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک همچون گذشته آمادگی خود را برای هر گونه همکاری جهادی با حوزه‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی کشور از جمله: آموزش پیشگیری، نحوه مقابله، تهیه و تدوین راهنما‌های عملیاتی، ارائه خدمات درمانی در سطح آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها و... و هر فعالیت دیگر مورد نیاز مردم شریف ایران در این شرایط حساس را اعلام می‌دارند.

در پایان از خدای منان تقاضای بهترین مقدرات را برای مردم عزیز ایران و پشتیبانی و یاری برای حضرتعالی و سایر مسئولان داریم.


جامعه اسلامی دانشجویان
انجمن اسلامی دانشجویان
بسیج دانشجویی
شورای صنفی
خانه نشریات قطب البرز
مرکز خیریه لبخند
کانون سلامت
کانون جهادی
کانون هلال احمر
کانون شعر و ادب
کانون اخلاق پزشکی
کانون گویندگی
کانون قرآن و عترت
کانون ریحانه
کانون فرهنگ و هنر
انجمن‌های علمی
هیئت دانشجویی فاطمیه (س)

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اراک کرونا در ایران مقابله با کرونا علوم پزشکی اراک آموزش پیشگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد محمدی پیش از ظهر امروز شنبه در آئین افتتاح مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مرکز اظهار کرد: در فضاهای علمی جدید همه انتظار محقق شدن تحول را در شیوه‌های نوین آموزشی دارند و یکی از این حوزه‌های مورد انتظار، حوزه آموزش پزشکی است.

وی اضافه کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان یکی از واحدهایی به شمار می‌رود که در همه دانشگاه‌های این عرصه به آن توجه ویژه می‌شود و با مشارکت اساتید و دانشجویان راه‌حل‌های نوین برای توسعه آموزش پزشکی را در نظر دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با زحمت همکاران‌مان در معاونت آموزشی دانشگاه افتتاح و فضای خوبی ایجاد شد تا از مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیأت علمی و دانشجویان برای فعالیت‌های علمی و آموزشی بهره‌مند شویم.

وی خبر داد: حاصل این اتفاق تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است و امیدواریم که بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیأت علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

به گزارش مهر، مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

کد خبر 6089832

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز