Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:22:02 GMT

تایید نشدن کرونا در بابل

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۲۹۶۰

تایید نشدن کرونا در بابل

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به شناسایی ۶ فرد مشکوک به کرونا ویروس در شهرستان بابل گفت: ۲ بیمار با علائم بالینی بسیار خفیف، با توصیه به درمان‌های خانگی در منزل از بیمارستان میناگر مرخص شدند و ۴ نفر دیگرنیز با حال عمومی مساعد بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سه نفر ازافراد مشکوک به کرونا ویروس به دلیل اینکه سابقه سفر به قم داشتند مشکوک به کرونا تشخیص داده شد.

جلالی گفت: با توجه به حساسیت‌ها موارد مشکوک را مثبت در نظر گرفتیم و آن‌ها را قرنطینه کردیم تا در صورت مثبت بودن ابتلا به کرونا، شهروندان درگیر بیماری نشوند، اما هنوز نتایج آزمایشات کرونا ویروس در بابل تایید نشده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه کرونا ویروس در مقایسه با بیماری‌های سارس، مرس و آنفلوآنزای اچ وان ان وان کشندگی کمتری دارد، افزود: از هر ۱۰۰ بیمار آلوده به کرونا ویروس ۲ نفر که سن بالا با بیماری زمینه‌ای و اختلال در سیستم ایمنی داشته باشند بیشتر در معرض خطر هستند.

او از شهروندان خواست که از روبوسی، دست دادن، شرکت در محافل شلوغ، مصرف قلیان خودداری کنند و با رعایت بهداشت فردی، رعایت فاصله با افراد سالم یا مبتلا به سرماخوردگی، شست و شوی مرتب دست‌ها با شوینده‌ها در زمان ۲۰ ثانیه خود را در برابر این بیماری ایمن کنند.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس علوم پزشکی بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان در حالی مقابل سایپا به نتیجه تساوی رسیده که در نیمه اول این بازی یک صحنه مشکوک رقم خورد اما داور تصمیمی برای پنالتی نداشت.

ویدئو: 331084

در این صحنه بازیکن سایپا پای محمدرضا سلیمانی را زده و او را سرنگون کرد و در حالی که بازیکنان ملوان از خطای پنالتی اطمینان داشتند، داور از این صحنه گذشت و پنالتی نگرفت.

عدم اعلام پنالتی خشم شدید مهدی تارتار را به دنبال ‌داشت که داور یک کارت زرد به سرمربی ملوان نشان داد.

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • استطاعتِ ۱۵۰ متقاضی حج رد شد
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن