Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان دماوند گفت: "سید احمد رسولی نژاد" به‌عنوان منتخب مردم دماوند و فیروزکوه به مجلس یازدهم راه یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مجید صفری ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اعلام نتایج آرا در شهرستان دماوند گفت: 48 هزار و 488 آرا در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه در مجموع اخذ شد.

وی بیان کرد: سید احمد رسولی‌نژاد با 15 هزار 856 رای به عنوان فرد نخست و نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان دماوند همچنین تاکید کرد: شاهرخ رامین با یک‌هزار و 95 رای، مصطفی خانزادی با 8 هزار و 175 رای و محسن اکبری با 7 هزار و 149 رای به عنوان نفرات دوم تا چهارم انتخاب شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نتیجه قطعی انتخابات دماوند و فیروزکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا

چهاریمن روز رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا در قزاقستان پیگیری شد و دو نماینده کشورمان در رده سنی جوانان به روی رینگ رفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز سوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، امروز (دوشنبه - 10 اردیبهشت ماه) در قزاقستان پیگیری شد و دو نماینده رده سنی جوانان به مصاف حریفان خود رفتند. 

 مهدی سلطانی بوکسور وزن 54 کیلوگرم با برتری مقابل نماینده مغولستان ضمن صعود به دیدار نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. سلطانی در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود و در دیدار مقابل نماینده مغولستان در دو راند نخست مغلوب شده بود، اما با عملکرد قابل در راند سوم در نهایت پیروز این مسابقه لقب گرفت و نخستین مدال نمایندگان بوکس کشورمان را در این رقابت‌ها قطعی کرد. او در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف بوکسوری از قزاقستان خواهد رفت. 

 همچنین مهدی شعبان دیگر نماینده بوکس رده سنی جوانان ایران در وزن 48 کیلوگرم با شکست مقابل نماینده فیلیپین از دور مسابقات کنار رفت. 

4 پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی

 

فردا(سه‌شنبه - 11 اردیبهشت ماه) رقابت‌های رده‌سنی امید پیگیری می‌شود و چهار بوکسور کشورمان به مصاف حریفان می‌روند. در وزن 48 کیلوگرم، آرشام حسنی که پیش از این مقابل لی‌ جونگ‌ هو‌ از کره‌جنوبی پیروز شده بود به مصاف ویشوانا‌ از هند می‌رود.

 در وزن 60 کیلوگرم، آرمان عبادی با آکاش گورکا از هند دیدار می‌کند. علی گرجی در وزن 67 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان می‌رود. در وزن 75 کیلوگرم نیز محمد محشری با گورپاد‌ از هند روبه‌رو خواهد شد.

رقابت‌های بوکس قهرمانی رده سنی جوانان و امیدهای آسیا از از  روز شنبه 8 اردیبهشت‌ ماه آغاز ‌شد و 18 اردیبهشت ماه در قزاقستان به پایان خواهد رسید. 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • رسمی؛ سهمیه پنجم بوندسلیگا در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • ورود نماینده هلدینگ خلیج فارس به باشگاه استقلال
  • با ورود هلدینگ خلیج فارس؛ اختیارات خطیر در استقلال محدود شد
  • اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد؛ نماینده هلدینگ همه کاره شد
  • تصمیم مهم مالک جدید در خصوص علی خطیر |‌ باد به پرچم نکونام می‌وزد
  • اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد/ نماینده هلدینگ همه کاره شد
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا