Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: به منظور جلوگیری از گسترش کرونا ویروس نشست فوق العاده هیات رئیسه این دانشگاه امروز بصورت ویدئو کنفرانس برگزار و مصوبات برای اجرایی شدن در مراکز و واحد‌های سطح کشور بررسی و ابلاغ شد.



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور، امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور افزود: طبق مصوبه هیات رئیسه موارد متعددی به منظور پیشگیری هرچه بهتر از گسترش بیماری درنظر گرفته شد که از آن جمله می‌توان به؛ لغو کلیه همایش ها، کارگاه‌ها و سمینار‌های علمی تا پایان اسفندماه سال جاری در کلیه مراکز و واحدها،  لغو هرگونه ماموریت اداری همکاران به سازمان مرکزی و مراکز و واحدها،  الزام به برگزاری کلیه نشست‌های گروه‌های آموزشی، شورای دانشگاه و دیگر نشست‌های اداری که از پیش برنامه ریزی شده بود به صورت ویدئوکنفرانس اشاره نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با عنوان اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر ابتلای دانشجویان این دانشگاه اعلام نشده است، در خصوص تعطیلی بخش‌های آموزشی و یا اداری دانشگاه نیز افزود: کلاس‌های آموزشی دایر می‌باشد و هرگونه تعطیلی احتمالی، بر اساس اطلاعیه‌های استانداری‌ها خواهد بود، همچنین تمهیدات کامل جهت ضدعفونی نمودن و تجهیز مراکز به لوازم مورد نیاز برای پیشگیری از بیماری طی ابلاغیه‌ای به تمام استان‌ها نیز ارسال شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا دانشگاه پیام نور امیرحسین بهروز دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش روز جهانی اتیسم در رشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ داوود قیصر نژاد رییس هیات مدیره انجمن حامیان اتیسم گیلان در این مراسم با اشاره به اینکه ۳۵۰ کودک اتیسیمی تحت پوشش این انجمن هستند گفت: به این کودکان در ۲۰ رشته ورزشی، هنری و آموزشی خدمات ارائه می‌شود.
وی بیشترین چالش خانواده‌های اتیسمی را کمبود امکانات آموزشی برای کودکان اتیسم و نبود مجتمع نگهداری از این کودکان و مشاغل برای بزرگسالان اتیسمی عنوان کرد.
اتیسم یا اختلال خود درماندگی نوعی اختلال روانی – ذهنی است که بعد از ۱۲ ماهگی قابل تشخیص است.
اگرچه عوامل ژنتیکی، ازدواج خانوادگی، سن بالای مادر و مشکلات دوران بارداری در ابتلا به اتیسم موثر است، اما هنوز علت اصلی ابتلا به اتیسم مشخص نیست.
در گیلان بیش از ۷۰۰ کودک و بزرگسال مبتلا به بیماری اتیسم وجود دارد.

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن