Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:05:20 GMT

راکیتیچ: 4 گل مسی بهترین خبر ممکن بود

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۹۰۸۳

راکیتیچ: 4 گل مسی بهترین خبر ممکن بود

ایوان راکیتیچ خوشحال است که لیونل مسی به جاده گلزنی برگشت و توانست نقش اول را در برتری بارسا برابر ایبار ایفا کند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب به لطف درخشش لیونل مسی و پوکر او توانست ایبار را از پیش رو بردارد  و موقتا به صدر لالیگا صعود کند. مارتین برایثویت مهاجم جدید بارسا هم شروع خوبی داشت و روی دو گل بارسا نقش مستقیم را ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ایوان راکیتیچ هافبک کروات بارسا که در این بازی از ابتدا در میدان حضور داشت در انتها به خبرنگاران گفت:« نمایش فوق العاده ای داشتیم و بازی بزرگی بود. می دانستیم که بازی می تواند دشوار شود و حالا از این پیروزی خوشحالیم. مسی در هفته های اخیر نتوانسته بود گلزنی کند؛ هرچند که بدشانس هم بود. امروز 4 گل زد و بازگشت او به مسیر گلزنی خبر فوق العاده ای برای ماست. مسی تحت هر شرایطی برای بارسا مهم است.»

 

برایثویت:« او را خیلی خوب می شناختیم. او یک مهاجم با فیزیک بدنی قوی است و به خوبی در فضاها جاگیری می کند و به عمق می زند. برای او خوشحالم و به ما کمک زیادی خواهد کرد. مارتین پسر خوبی است و شروع فوق العاده ای هم داشت.»

 

سوت ها علیه مدیران باشگاه:« هواداران آزاد به انجام هر کاری هستند ولی مهم، حمایت شان از ما بود که دریغ نکردند.»

 

لیونل مسی بارسلونا ایوان راکیتیچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا ایوان راکیتیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود

سرمربی مس رفسنجان گفت: می‌دانیم مسابقه فردا برای صنعت نفت فوق‌العاده حیاتی است و این مسئله می‌تواند دردسرهای زیادی برای ما ایجاد کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: حس خوبی به شهر آبادان دارم و بازی فوق‌العاده مهمی پیش رو داریم. اگر می‌خواهیم شرایط بهتری در جدول به دست بیاوریم، باید بازی خیلی خوبی ارائه کنیم و امتیازات کامل بازی را بگیریم. می‌دانیم این مسابقه برای صنعت نفت فوق‌العاده حیاتی است و این مسئله می‌تواند دردسرهای زیادی برای ما ایجاد کند.

غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • پاداش فوق‌العاده برای نساجی پیش از بازی با پرسپولیس
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • ۵ پاس گل و یک گل؛ دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • 5 پاس گل و یک گل: دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • وظیفه قالیشویی چیست؟
  • باران شلاقی مهمان ناخوانده شهر ایوان غرب شد + فیلم